Voor de klassementenjagers hier: Rome is nog heeeeeel ver, dus er kan nog vanalles gebeuren en nu heb je er normaal nog niet echt zicht op wat je eindplekje zal zijn. Natuurlijk is het leuk als je hoog staat en aan onze minicompetitie te zien staat alles dicht op elkaar. Er kWam trouwens veel volk op af deze keer, dus mss vinden meer mensen de weg naar dit forum - minder naamdroppen volgende manager dus ;)
Heel jammer uiteindelijk van gisteren want anders stond ik ook in de top 300 in het algemeen klassement, nu vandaag wel van 35 000 -> 17 000 gegaan, nu ja het is zo en het zal me nooit meer overkomen en mss kan ik nog altijd top 1000 halen met nog veel etappes te gaan
Vandaag blijkt jouw beginkeuze voor Groves ipv Girmay (als extra sprinter)dan weer de juiste! Hoe alles dag na dag kan veranderen. Ik twijfelde in het begin ook tussen beide heren als 7de sprinter.
Gisteren stond ik op plaats 264 in dagklassement (met Girmay die 3de werd gisteren van 36000 naar 12000 gegaan) en vandaag gaf Bini weer een goede indruk onderweg(ook voor puntentrui), maar het kan verkeren met zijn val en opgave. Wel nog vooruitgegaan met mijn andere sprinters(naar 6000), maar nu op zoek naar vervanger voor Bini...
Volgens mij is Groves nu ook vertrokken en doet hij wellicht ook mee voor puntentrui.
Goed voor jou, want wellicht niet heel veel gekozen.
Inderdaad, had bewust voor hem gekozen als verschilmaker omdat ik verschillende bronnen las waar stond dat hij goed kon trainen zonder last op hoogte. In Girmay had ik echter ook geloof, en dat werd duidelijk bevestigd gisteren dus heel jammer dat hij eruit is want kon evt nog een rit winnen en meedoen voor de puntentrui. Het is wat geluk hebben want voor vooraf was het 50/50 voor mij tussen hen.
382 ptn deze speeldag. Net buiten top-600 algemeen. Zeer tevreden.
Voor de klassementenjagers hier: Rome is nog heeeeeel ver, dus er kan nog vanalles gebeuren en nu heb je er normaal nog niet echt zicht op wat je eindplekje zal zijn. Natuurlijk is het leuk als je hoog staat en aan onze minicompetitie te zien staat alles dicht op elkaar. Er kWam trouwens veel volk op af deze keer, dus mss vinden meer mensen de weg naar dit forum - minder naamdroppen volgende manager dus ;)
That calls like a comeback😂
Heel jammer uiteindelijk van gisteren want anders stond ik ook in de top 300 in het algemeen klassement, nu vandaag wel van 35 000 -> 17 000 gegaan, nu ja het is zo en het zal me nooit meer overkomen en mss kan ik nog altijd top 1000 halen met nog veel etappes te gaan
Leuke etappe en mijn giromanager team doet het goed!
De 4e interessante etappe op rij. Wat een verschil met de Giro van vorig jaar.
Comeback is begonnen😈
P1-2-3-4-5 en Milan ook kopman
Wow Milan! Ik zie die gast zo graag sprinten. Precies de hulk op een fiets haha
Van Poppel met de losermove van de dag :(
Welk verzet zou Karsten Kroon trappen?
"De capo mele is 1,5km dus 5 keer trappen en je bent boven" ...
FUCK
Bini out
Opgave bini
Bini out?
Carr geeft op
ik zet 5€ in dat Jakobsen rit 9 niet haalt