Druk bij Groves wordt nu groter ,en dat kan verlammend werken,Merlier heeft zijn tempo gekozen en vind ik zeer verstandig ,heeft duidelijk op zijn klim gewerkt . Die renners weten perfect wanneer ze moeten kiezen voor eigen tempo ,hartslag en wattage weet je.Dus Groves wint niet ,en Milan pas op jong kent soms zijn limieten niet ,en op het einde is de positie zeer belangrijk ,waar Tim zeer goed in is.Dus even de laatste klim afwachten want daar gaan ze weer een lap opgeven maar dan is het nog 20 km.Dus ik zeg Merlier.
Ik denk dat Groves eerder op 90% zit te lachen in het wiel terwijl andere sprinters op 95% liggen te zwemmen en lactaat opbouwen, als je dat als ploeg weet dan zou het dom zijn om sommige andere sprinters niet extra af te matten door eens 30 watt (ook niet teveel want dan moet Groves ook duwen om bij te blijven) extra te duwen bergop.
Jimmy Janssens helemaal vanachter zegt nu tegen de auto Merlier is er terug bij ,dus afdeling gedaan ,dan krijgen we terug een aanval want. Alpecin is het goed zo ,alleen Fabio gelost.
Groves 15 de ,een hele dag zijn ploeg het snot uit hun neus genomen en dan niks.
DFMartinez ook gevallen bij terugkomen tastte hij aan zijn hand.
etappe: 5
interessante etappe: 5
Ik heb het gezegd Alpecin teveel gegeven.
Heeft iemand ÊÊn van de vier vluchters in z'n ploeg?
5 MILAN Jonathan
6 EWAN Caleb
7 BAUHAUS Phil
8 MERLIER Tim
9 KOOIJ Olav
Had hier aantal keer gelezen dat het de 'makkelijkste' sprintetappe ging zijn. Nou, dat draaide even wat anders uit
Op 15 km van de streep beginnen ze te rijden, da begrijp je toch niet
Sprinters komen te laat volgens mij...
Val Laporte.
Maar nee, die komt terug
Druk bij Groves wordt nu groter ,en dat kan verlammend werken,Merlier heeft zijn tempo gekozen en vind ik zeer verstandig ,heeft duidelijk op zijn klim gewerkt . Die renners weten perfect wanneer ze moeten kiezen voor eigen tempo ,hartslag en wattage weet je.Dus Groves wint niet ,en Milan pas op jong kent soms zijn limieten niet ,en op het einde is de positie zeer belangrijk ,waar Tim zeer goed in is.Dus even de laatste klim afwachten want daar gaan ze weer een lap opgeven maar dan is het nog 20 km.Dus ik zeg Merlier.
Jakobsen 4 minuten achter peloton. Volgens Voigt: âThey are doomedâ
Adrien Petit
Jimmy Janssens helemaal vanachter zegt nu tegen de auto Merlier is er terug bij ,dus afdeling gedaan ,dan krijgen we terug een aanval want. Alpecin is het goed zo ,alleen Fabio gelost.
Olaaa Timmeke lost ook
Eurosport
Tierce: in welke etappe stapt Jakobsen af?
Ik ga voor morgen (etappe 6)
Na Girmay zal jakobsen de 2de sprinter die de brui eraan gaat geven.
Blijkbaar al gelosten volgens de spora livefeed, ik moest niet echt verder klikken om te zien wie dat was...