Hij probeerde met VPP weg te geraken in de vlucht d8 ik maar het peloton haalde ze alweer in net zoals voorgaande pogingen. Had wel iets meer verw8 van hem.
Pelayo Sanchez is bijna nooit op het forum besproken, aja ik had hem genoemd bij de minder gekozen mannen ;) heb hem wel niet, koos toch Lund boven hem
Degene met knieproblemen die niet in je ploeg staan hebben er plots geen last meer en zitten zelfs in de kopgroep in deze rit en degene die wel in je ploeg staan hebben er allemaal last van. Powless (voorjaar) en Pithie komen zo ook op mn zwarte lijst. Binnenkort geen problemen meer om een team samen te stellen, want er zullen er mee op de zwarte, dan op de witte lijst staan :p
Vendrame, Alaflip, kabouter plapp zijn wel mannen die dat zouden kunnen overleven denk ik. Ik heb het gevoel dat uae toch rustig laat rijden nu. Maar uiteraard kan ik er ook naast zitten ;)
Lekker dagje voor mij :Flipje als kopman 100 p.,Lutsenko ,G, Bardet,Tiberi en Rubio voor 5 punten extra en pogacar
Wat kunnen we morgen van Arensman verwachten in de TT?
Had Alaphilippe en Lutsenko.
Plapp!!
was misschien maar derdes maar ben toch heel blij
Ik kruip maar eens ergens onder een steen of ga bezinnen in een grot, want niemand in de top 10 vandaag.
Deze Giro wordt een drama.
Heb niemand uit de top tien. Triestig
Julian heeft ook meer gegeven in heel de rit dan de rest
Narvaez blijkt toch een must jammer genoeg. We kunnen al uitkijken naar de Tour
Alaphilipe heeft minder power is ook logisch gezien zijn leeftijd, wel een knappe koers gereden
Pelayo Sanchez is bijna nooit op het forum besproken, aja ik had hem genoemd bij de minder gekozen mannen ;) heb hem wel niet, koos toch Lund boven hem
Weeral een verrassende winnaar. Alweer een rit met amper puntjes
Honoré heeft ruzie met het peloton denk ik.
POV: je hebt gisteren Plap er uit gedaan voor Lipowitz om meer transferbudget te hebben voor gc mannen :(
waar is vendrame naartoe?
Een stofmaskertje iemand?
Me hoop zit op kopman flip
Zag ik nu pithie in die groep van Milan zitten die terug komt aansluiten?
Vendrame als kopman, denk wel nog altijd dat deze groep het nipt niet zal halen
Ik ben een volledige leek die voor het eerst naar een rittenkoers kijkt, dus vandaar de vraag: denken jullie dat de vlucht wegblijft?
ik snap uae niet, er was een mooie groep weg met niet echt gevaarlijke renners en direct terug halen, maar plapp we laten rijden