Home
Blog
Forum
Over ons
Contact
More
De comeback is wat stroever aan het verlopen haha😂
Momenteel P15 500 ongeveer, kwam wel van 35 000, maar anders stond ik nu rond de 3000. Ik hoop nog te klimmen naar top 5000
Mooi zo dankzij mn transfer van gisterenavond Merlier --> Groves eindelijk de leiding te pakken in mn minicompetitie. The only way is up!
Yes! Van Poppel leeft nog.
Tzou moeten erg zijn moest ie dood op zijn fiets kruipen e
Kooij op m'n bank gezet... vergeten hem erin te zetten vanmorgen
Pijnlijk. Ik kreeg bijna een hartaanval toen flipke er met Costiou vandoor ging, Costiou stond nog op mn bus.
Ik voel je😂
(door vergeten op opslaan te drukken bij aanpassing team)
Pijnlijk, ik ben dan weer van de buspunten door Molano op de bank te zetten. Ik zei, aja die sprint toch nooit mee...
Ik ben blij dat ik Dainese heb begon aan hem te twijfelen, maar rijdt naar een 4de plaats
Diegene die Mihkels hebben, proficiat. Ik heb hem eruit gesmeten voor de start voor Costiou omdat M niet zou kunnen sprinten met Girmay in het team, maar nu die na rit 3 opgaf is Mihkels een zware verschilmaker geworden.
Een groot talent. Reed al top 10 in Roubaix dit jaar.
Die heb ik maar ik liet Molano op de bus dus mijn geloof in een groeiende MIHKELS doet niet veel uit😀
kooij wint met dank aan Pogacar
ik denk dat Narvaez weer gaat winnen
Welke sprinters zijn er nog allemaal bij?
Milan en groves zeker en dan dank ik ook nog Kooij Bauhaus Dainese en Vendrame
Dacht niet dat Bauhaus het ging halen, samen met Merlier op de bank
aanval Julian!!
Pithie gelost, is geen goed teken had toch wat meer van verwacht
Probleem met fiets, is weer aangesloten simon!!
Nee toch?
Uit FOMO Pithie genomen maar daar heb ik toch al spijt van. Diegen waarmee hij in de weegschaal lag, scoort helaas een pak beter.
G, Schachmann, en Foss zijn gevallen. Iemand gezien of het erg was?
2x na elkaar 99ste, toch wel kunnen hoor ;)
Moest van fiets wisselen, die mag je wel nog verwachten volgende week. Had blijkbaar ook wat last van de knie in het begin vd Giro
Dat weet ik allemaal, maar dat neemt niet weg dat de verwachtingen veel hoger waren.
Zijn Schachmann en Vansevenant op de bus een probleem?
Schachmann is kopman bij mij...
Aiai ja, die neem je toch mee voor dit soort etappes
Die zou ik nu nooit op de bus durven zetten, alleen als het pure sprintetappes zijn.
De comeback is wat stroever aan het verlopen haha😂
Momenteel P15 500 ongeveer, kwam wel van 35 000, maar anders stond ik nu rond de 3000. Ik hoop nog te klimmen naar top 5000
Mooi zo dankzij mn transfer van gisterenavond Merlier --> Groves eindelijk de leiding te pakken in mn minicompetitie. The only way is up!
Yes! Van Poppel leeft nog.
Kooij op m'n bank gezet... vergeten hem erin te zetten vanmorgen
Ik ben blij dat ik Dainese heb begon aan hem te twijfelen, maar rijdt naar een 4de plaats
Diegene die Mihkels hebben, proficiat. Ik heb hem eruit gesmeten voor de start voor Costiou omdat M niet zou kunnen sprinten met Girmay in het team, maar nu die na rit 3 opgaf is Mihkels een zware verschilmaker geworden.
kooij wint met dank aan Pogacar
ik denk dat Narvaez weer gaat winnen
Welke sprinters zijn er nog allemaal bij?
aanval Julian!!
Pithie gelost, is geen goed teken had toch wat meer van verwacht
G, Schachmann, en Foss zijn gevallen. Iemand gezien of het erg was?
Zijn Schachmann en Vansevenant op de bus een probleem?