Pfff, het is de giro waar je denkt dat de meeste vluchten gaan gebeuren en de minste onderlinge duels tussen de klassementsmannen voor de ritzege, gebeurt nu toch wel het tegenovergestelde zeker
Puur voor de koers hoop je in eerste instantie een gevecht te zien tussen klassementsrenners, hier steekt Pogacar er jammer genoeg (ben wel grote fan) met kop en schouders bovenuit. Dus ik hoop eerder op een strijd op 2 fronten tss de kopgroep voor ritwinst en dan ook interessant om de AK-mannen te zien onder Pogacar.
jakobsen , ja maar eigenlijk niet, er blijven ploegmaten bij hem en er zal wss een groepje zijn met merlier, van poppen enzo, maar denk dat jakobsen nog wat later zal toekomen
Tijdslimieten worden berekend op gemiddelde snelheid, dus dat weten we nog niet. Merlier gaat wss niet in de problemen komen en als Jakobsen blijft klimmen zoals hij dat de laatste dagen heeft gedaan dan vrees ik ervoor.
Deels hun eigen schuld. Zelden zo een slechte samenwerking gezien in het begin van een ontsnapping. Als ze deftig hadden rondgedraaid op de eerste beklimming stond daar minstens 2'30 ipv 1'10
Ik denk dat alles zal afhangen met welke voorsprong de vlucht aan de laatste klim begint. Pogacar gaat zich echt niet inhouden en stel dat hij dat al doet, dan zal een andere GC renner wel iets willen doen om op te schuiven in het klassement
bardet is ook een goie klimmer he het is niet dat pogacar het op zijn linkerteen zal doen alleen 1 min dichtrijden, bardet werd hier al 2 X tweede en zal hier zijn zinnen echt op gezet hebben, het is wel gewoon nogsteeds koers en je weet nooit wat er gebeurt, de winnaar van deze giromanager zal iemand zijn die er veel van weet he, maar er zullen mensen zijn die nog meer weten die gewoon bv een girmay in hun team hadden.
Niet vergeten dat Bardet wat ziekjes was in het openingsweekend en zo een dag in de vlucht dat kruipt ook bij hem in de benen. Desondanks de kopgroep groter is geworden is het tijdsverschil ook nog eens kleiner geworden. Ik zie niet in hoe Bardet genoeg voorsprong zal kunnen opbouwen om voor de klassementsmannen te eindigen. Tenzij het peloton plots stilvalt en de vlucht er eindelijk een lap op geeft.
Heel teleurstellend van lutsenko
Nr 1,2,4,5 en 9 en Hirt dus tevreden over vandaag
1,2,3,4,5 en nr1 als kopman
Hier een tevreden giromanager
Top 5 in mijn team alleen pogacar niet als kopman maar storer
Valentin p.p. staat zelfs niet bij de opties voor de strijdlust. Toch raar als je het mij vraagt...
Pfff, het is de giro waar je denkt dat de meeste vluchten gaan gebeuren en de minste onderlinge duels tussen de klassementsmannen voor de ritzege, gebeurt nu toch wel het tegenovergestelde zeker
JP lopez eraf
Lopez zal voor dagsucessen moeten gaan vanaf vandaag denk ik zo
Ik vraag me echt af waarom UAE zoo hard rijdt nu
Pogacar mag het wel eens wat rustiger aan doen wat mij betreft... Al moet ik wel zeggen dat deze Giro een stuk prettiger kijken is dan vorig jaar.
Puur voor de koers hoop je in eerste instantie een gevecht te zien tussen klassementsrenners, hier steekt Pogacar er jammer genoeg (ben wel grote fan) met kop en schouders bovenuit. Dus ik hoop eerder op een strijd op 2 fronten tss de kopgroep voor ritwinst en dan ook interessant om de AK-mannen te zien onder Pogacar.
Weet iemand hoe lang de sprinters hebben om binnen te komen? Verwachten jullie dat Merlier/Jakobsen last gaan hebben om op tijd binnen te komen?
echt jammer dat pogi eens het de vluchters niet gunt... staat al keiveel voor..
Ik denk dat pogacar der zelf een lap op gaat willen geven. En gewoon de vlucht wa gaat laten spartellen.
Het zal wel gewoon voor de klassements mannen worden straks op deze manier ;)
Was aan het twijfelen om storer of bardet kopman maar heb storer gedaan,, ze zijn allebij mee
Wat probeert bardet, nu keiveel geven om weg te komen UAE haalt ze terug en moet straks lossen
Dees mag de kopgroep blijve, 3 man vn men team mee. Bardet, VPP en kopman Storer
Zit Bardet mee
Leuke start alvast :)
Hoop dat Bardet en V.pp kunnen aanhaken.