Dat ik de suprematie voor een nanoseconde verdacht vond. Maar dat ik me daarna realiseerde dat alleen aandachtzoekers zoals M. Wuyts aka Michel W. zulk een bullshit de wereld in sturen.
Overmacht is groots maar vorig jaar in de Tour maakten ze z'n tweetjes ook iedereen belachelijk. Vingegard en Pogacar steken er met kop en schouders bovenuit. Zelfs de besten die net na hen komen zijn er ook niet bij. Ok, Thomas is er maar die intussen ook al 37. Die gaat ook geen grote ronde winnen. Roglic, Evenepoel, Ayuso, de rest van UAE, Kuss ... hadden hier toch ook makkelijk in top 3/5 gestaan.
Storer en de broertjes PP niet sterk genoeg in deze zware etappes. Ik heb ze alle 3 in de ploeg, doe er 2000 hoogtemeters en 40 km af en ze doen wel mee. En zeggen dat ik er paar weken geleden nog skiede
Conci reed het gat naar Pellizari en Scaroni mooi toe. Geschke probeerde te volgen maar moest afhaken. Zal Geschke zijn 2de plaats in het bergK nog verliezen?
Ter info: KOM sprint: 1)Scaroni, 2)Pellizari, 3)Conci
Idd, hopelijk pakt Pellizari straks de volle buit van 40 punten voor het bergK. Dan loopt hij zomaar de top 5 binnen. Calmejane zal niet meer zo kalm zijn dan...
We zijn nog maar in het begin hé. En de voorsprong is niet supergroot. Pogi zal wel nog eens voor het plezier een aanval plaatsen en die vluchtgroep zal in 1 keer opgeruimt worden
Pellizari zit ook op mijn bus. Na al mijn transfers zit ik met te veel klassementsmannen en andere vluchters (+ Milan) om hem nog op te stellen. Zonde, maar het is natuurlijk nog ver dus wie weet maakt het niet eens uit.
Wie won de strijdlust?
Volgens de site van de giro is het Quintana, maar ik zie geen 10 puntjes bij hem
scaroni verdient de strijdlust
Toch wel de beste renner van de laatste jaren hoor. Wat een nummer weer van Pogi!
Knap van Hirt, was lang met de beste mee
Storer en de broertjes PP niet sterk genoeg in deze zware etappes. Ik heb ze alle 3 in de ploeg, doe er 2000 hoogtemeters en 40 km af en ze doen wel mee. En zeggen dat ik er paar weken geleden nog skiede
Heb het laatste uur vandaag gemist en kan niks vinden over Tiberi, is er iemand die weet hoe het hem is vergaan?
Wordt nog een interessante week voor podium en wit!
Amai storer is zwak
als de kopgroep met 4min aan de slotklim eindigt, maken ze dan kans op de winst
Mijn enige mannen vanvoor zijn Velasco en Pellizzari maar natuurlijk zit Velasco op mijn bus en wordt Pellizzari gedropt.
Vraagje, wat betekent BIB?
Conci reed het gat naar Pellizari en Scaroni mooi toe. Geschke probeerde te volgen maar moest afhaken. Zal Geschke zijn 2de plaats in het bergK nog verliezen?
Ter info: KOM sprint: 1)Scaroni, 2)Pellizari, 3)Conci
Sheffield lost
stel dat de kopgroep mag strijden voor de overwinning, wie zien jullie dan als kanshebbers?
Gaan ze weer wachten tot de laatste klim? Weeral opgelopen tot vijf minuten. Het kalf gaat weer verdronken zijn zeker?
Waar is APP gebleven?
Vansevenant is mee in de vlucht. Zien jullie hem eindelijk punten opleveren?
Zeg dit is toch een pure klassementsrit. Gaan die woestijnzandvreters het weer laten lopen?
Heb Pellizzari, Pithie en Groves in de bus omfg
Rubio gaat het doen ;), vorig jaar ook de verkorte koninginnenrit gewonnen
(Update: hij zit niet in de kopgroep maar zal aanvallen op de slotklim en solo winnen)