Als je nog moet wisselen zou je volgens mijn berekeningen misschien beter VPP inbrengen ipv Lipowitz. Dan kan Lund Andresen nog met een Top 25 plaats meer punten opbrengen voor jouw eindscore.
Wow, ja dat ga ik doen dan. Voorlopig is Hirt 5puntjes meer waard dan VPP, maar Lund Andersen krijgt ook punten om uit te rijden en zal wss meesprinten, heel voordelig dus. Bedankt voor de feedback!
En hopen op nog een topnotering voor Lund vandaag! Ik heb hem hem ook nog staan, dus zou wel top zijn moest hij terug 5de kunnen worden. Om het in wielertermen uit te drukken: Lund Andresen zijn bordje helemaal uiteten, terwijl onze Lipo toch al lang dood gewicht was op de bank.😄
continu aan pogacar zitten, de flares, mee rennen terwijl ze hem filmen, etc. Sinds wanneer is het niet voldoende om iemand vanaf de zijkant van de weg aan te moedigen.
Als ik eerlijk ben denk ik dat dit een zeer slechte keuze is. Denk dat hij beter eerst nog wat giros met een ander team zou rijden en andere rondes, Bora heeft ook Fl lipowirtz en veel goeie klimmers en veel jonge talenten in hun grenke-auto eder opleidingsteam. Mijn mening he, het zal er wel een betere opleiding zijn maar jammer, we gaan hem minder zien want het is al 80 / zeker dat hij naar bora gaat
Ze hebben inderdaad veel kwaliteit Bora, met Lipowitz, Hajek (opkomend talent) en dan nog eens HIndley-Vlasov-Martinez-Roglic-Kamna. Bij team Grenke-auto eder heeft Paul Fietzke een grote toekomst maar dat is pas voor binnen 3j. Ook van Thibaut Van damme, een Belg, verwacht ik veel. Ik heb al paar keer tegen hem gereden en hij heeft vorig jaar zowat alles gewonnen in de topcompetitie.
Ben ik de enige die ipv 'drukmaken in Sanchez' , 'Sanchez er mee doorsleuren' zag? In mijn ogen was dit van Pellizari net een heel mooi gebaar, klein zetje geven en terug samen gas geven.
Was toch ergens wel te verwachten volgens mij dat Pellizzari vandaag nog voor bergpunten zou willen strijden (om Steinhauser te passeren voor de 2de plaats in dat klassement) en dat hij daarmee met een finish bergaf nog in de deftige punten zou rijden.
Komt ie...
Ik doe vanavond Lund Andresen -> Hirt en heb dan de volledige top 10
Zal Tadej Pogacar een voorsprong hebben van 10 minuten in het eindklassement?
Ja
Nee
Wie verdient de strijdlust van vandaag voor jullie?
Achterlijk publiek
WTF😂
Pellizzari op de bus in plaats van Piganzoli...
Bardet lost!!!
hoe mooi zou het zijn als Pellizzari dit tot een goed einde zou kunnen brengen
Ho Ho, pellizari man, als je dit volhoudt win ik de minicompetitie !
Ben ik de enige die ipv 'drukmaken in Sanchez' , 'Sanchez er mee doorsleuren' zag? In mijn ogen was dit van Pellizari net een heel mooi gebaar, klein zetje geven en terug samen gas geven.
Hoe sterk is die Pellizari toch he. Rijd in zijn eentje een gat van iets meer dan een minuut dicht en pakt de volle buit op de top.
Het was me nog niet opgevallen, maar ik zie het nu pas dat Mauri Vansevenant nog bij de favorieten zit
ai ai Zana - gelukkig niet ingebracht
Zana???
Pestkop vendrame!
Eerst afwachten heel de tijd tot iedereen hem uit z'n team haalde en dan 2 dagen knallen..
Potverdikke!
Pogacar zwaait rustig naar Sloveense supporters langs de weg...
Ben al beetje bezig met de voorbereidingen voor de Excel-sheet, maar het klopt dus dat geen enkele renner van UAE heeft opgegeven deze Giro?
Wie zal de buit van 40 punten pakken bij de 1ste beklimming van de monte grappa, de vlucht of zal het peloton of een groep ervan ze ingehaald hebben?
Ideale kopgroep voor pogi..