Meer tekst in de comments, want anders geraakt de post er niet door.
Wie neemt volgens jullie de maglia Rossa de eerste week?
De kans lijkt mij groot dat de trui tussen rit 2 en rit 7 (rijdrit) of rit 8 (tweede bergrit) bij dezelfde renner blijft.
Stel je vraag
Pogacar
Andere klassementsman
Vlucht van de dag
Late vluchter
Pogacar vanaf rit 1 in het roze
Er is geen rode trui in de Giro
Tot slot: moest iemand van de lead-out redactie dit lezen. Kunnen jullie het systeem van posts veriefieren aanpassen? Want vanzodra er iemand ook maar iets van inhoud, link naar een interview, of discussie die meer letters dan 'RMT' bevat post, moet de post manueel aanvaard worden... en ik wacht nogsteeds op mijn post van tijdens le Samyn. Alvast bedankt!
Hierbij zie ik enkele opties:
- Pogacar ontbindt zijn duivels in rit 2 (of rit 1?) en rijdt een hele Giro in het roze
- De klassementsmannen strijden om winst in rit 2; en iemand troeft Pogacar af (of Pogi gaat niet voluit)
- De ontsnapping 'krijgt' de dagzege, waardoor de roze trui naar de winnende aanvaller gaat.
Dit zal dan waarschijnlijk geen al te sterke renner mogen zijn, aangezien iedereen nog bij elkaar staat in het klassement en dus minder renners een vrijgeleide zullen krijgen.
Het laatste geval lijkt mij het interessantse om te bekijken.
Welke renners zien jullie hier een kans grijpen?
Zouden jullie overwegen om deze renner nog in te transferen, aangezien dit toch over 5 of 6x 20 punten gaat (mogelijks nog meer voor bergtrui)