Kunnen hieronder namen gedropt worden die interessant zijn maar toch niet veel in de 'RMT's voorkomen? Ik hoop zo een toch iets 'origineler' team te maken. Ikzelf denk bijvoorbeeld aan namen als Costiou, Leemreize, Kepplinger, Steinhauser,...
top of page
Ga naar je live website om deze functie te testen.
Opmerkingen (25)
bottom of page
Fabbro dus. Kopman van Polti en zei in najaar al dat hij vol voor de Giro ging. In Tour op the Alps wel OK
Leuk dat ik 1 naam zo goed als nergens zie verschijnen. Nochtans gaat hij voor top 10. Is ook in redelijke doen. Na de deadline komt de naam wel.
Valter voor 5m als hij een vrije rol krijgt, is hij wel interessant. Verder had ik ook nog Pelayo Sanchez genoteerd als potentiële revelatie. Ik twijfel dus gewoon nog tss Pelayo Sanchez om hem te kiezen ipv Lund
Ik had vorig jaar Derek Gee maar heb nog geen nieuwe gespot. Enkele suggesties waarvan ik een mindere pickrate verwacht: Valter, Biermans, Q. Hermans, Hirt, Barta, Mihkels, Hoole, Scaroni.
Ik ben op zoek naar de nieuwe Derek Gee en voorlopig zie ik Frigo, Costiou en Baudin als potentiële kanshebbers.
De Marchi, al is z'n leeftijd al wat aan de hogere kant
Ik heb ook bewust een paar andere renners in mijn team gezet. Kan goed uitdraaien, maar vermoedelijk niet.
guerreiro
Kevin vermaerke
Anilowski
Janssens
zanoncello
Steinhauser valt graag aan en kan bergop
Tonelli, Marcellusi, Tronchon, Novak, Milesi
als we ze hier gaan moeten droppen zullen ze uiteindelijk overal wel weer tevoorschijn komen he