Carapaz thuis voor Olympische Spelen,Narvaez krijgt enige Ticket, Carapaz gaat zich laten zien in de Tour om zijn tegendeel te bewijzen of dachten jullie van niet?
Heb het parcours bestudeerd en zou alleszins met minder sprinters starten dan in de Giro, het grotendeel van de sprinters kan je eigenlijk ook wisselen voor rit 11. (vanaf dan nog maar 1x vlak)
3,5,6,8,10,12,13,16 zie ik als sprintritten. In het verleden is al vaak gesproken over het al dan niet sprinten en uiteindelijk werd het in 90% van de gevallen toch een sprint. Uiteraard kan er altijd een vlucht vooruit blijven, maar dat is en blijft altijd een gokje.
3,8,13 zie ik wel de echt pure sprinters afhaken.
Uiteraard zijn dit voorspellingen he, voor wat het waard is ;)
Ik zie rit 8 en 13 toch eerder naar een aanvaller gaan (een skujins of Zimmerman ofzo) en indien niet zal het toch al een sprinter van het type pedersen/philipsen worden, maar ik zie toch al veel sprinters afhaken denk ik
Als ik me niet vergis was hij daarvoor ook al eens op z'n snufferd gegaan in die etappe, dusja op een gegeven moment is het dan wel op denk ik. Ligt er ook vaker wel dan niet bij he ...
Het gaf nochtans een heel spannende strijd in mijn minicompetitie. Nek aan nek race, tekens haasje over, met maar enkele verschillende namen. Nog nooit zo spannend geweest.
In een andere minicompetitie waarin de teams meer verschillend waren stond ik meteen voorop. Dat was maar een saaie boel.
Duss, gaat Vingegaard in etappe 9 van en naar Troyes al een patat krijgen op de gravelstroken (zou er niet hier of daar een kasseistrook liggen?)? Ik gok van ja 😀.
Vinni gaat zeker voor iedereen het grote twijfelgeval zijn. Je kan gaan voor zekerheid en hem nemen. Hij gaat sowieso wel duur genoeg zijn om als transfermateriaal te gebruiken als hij tegenvalt. Maar momenteel neig ik naar niet meenemen. Zijn voorbereiding is zelfs niet in de buurt van ideaal, als hij al klaar geraakt om te starten. Ik zie Visma nog beslissen om hem uit veiligheidsoverwegingen niet te selecteren.
bennett en riccitello toegevoegd vandaag, ook interessante namen
Carapaz thuis voor Olympische Spelen,Narvaez krijgt enige Ticket, Carapaz gaat zich laten zien in de Tour om zijn tegendeel te bewijzen of dachten jullie van niet?
Heb het parcours bestudeerd en zou alleszins met minder sprinters starten dan in de Giro, het grotendeel van de sprinters kan je eigenlijk ook wisselen voor rit 11. (vanaf dan nog maar 1x vlak)
Wat zit Lafay uit te spoken eigenlijk? Voor zijn nieuwe werkgever AG2R nog geen enkele koers gereden, zijn laatste koers was een DNF in Lombardije
is het raar, maar ik heb al een paar namen op een blad geschreven die ik zou willen nemen
De tour zal een grotere puzzel worden dan de giro lijkt mij... als je ziet hoeveel klassementsmannen al aan de start verschijnen
Ik ben toch blij dat het nu toch even een week of 4 minder wielermanagergetint is stiekem 😅.
En zal Woutje mee rijden?
Duss, gaat Vingegaard in etappe 9 van en naar Troyes al een patat krijgen op de gravelstroken (zou er niet hier of daar een kasseistrook liggen?)? Ik gok van ja 😀.
Weekje rust en dan puzzelen maar