Phil Bauhaus start niet meer deze Giro. Hij vindt van zichzelf dat hij niet genoeg kansen meer zal krijgen om voor etappewinst te gaan. Best wel vreemde uitleg trouwens.
PS: Ik had nog 1M budget over, betekent dit nu dat het slim is om hem te transfereren voor Kaden Groves? Of moet ik Bauhaus vervangen voor Ganna of een AK-man? Ik heb wel al de volledige top 6 van het klassement + Arensman
Wie voor Bauhaus?
Kaden Groves
Ganna
Andere AK-man?
Kut voor mij, ik kon mijn transfers doen zonder bauhaus er uit te doen om extra verschil te maken in de laatste week, maar onze toerist geeft er nu de brui aan 😂.
Ik moet meer het wielernieuws lezen in de voormiddag precies. Ik had Oconnor er nog kunnen inbrengen met dit nieuws.
Excuseer maar ik snap al deze kortzichtigheid omtrent Ganna niet. Als Pogi 2de of 3de wordt in de TT dan brengt deze transfer 105 of 110 punten op. Met een AK man of Kaden Groves haal je -in normale omstandigheden- meer punten volgens mij. Ik heb Ganna van bij het begin en vervang hem morgenochtend door Rubio.
Ja man. Gisteren toch Merlier ipv Bauhaus eruit gezet voor Arensman en nu lapt Bahrain dit. Waar is het respect voor de Wielermanager?! 😁
Omdat ik eerste sta in mijn minicompetitie en toch al dik in de AK-mannen zit, heb ik eieren voor mijn geld gekozen. Ganna erin dus.
Nog 1 transfer over nu. Wat een verschil met gisteren 😬
Heb maar 2 transfers meer een een miljoen tekort om Arensman erin te brengen.
Zal even afwachten wie er nog uitvalt en dan met dubbele transfer proberen in laatste week.
Merlier zal ik nu wel houden, met Kooij & Bauhaus al 2 sprinters kwijt.
Vervangen door een andere man van die ploeg: Caruso?Ik twijfel ook nog over Chaves of Fortunato... Denk dat die eerste beter mee kan in de zotte bergen en kans maakt om mee te zitten in een ontsnapping...
Het is zijn ploeg die dat vindt, niet Bauhaus zelf. Volgens mij is dit gewoon een smoesje om hem te sparen richting Tour de France waar hij ook zal starten.
AK-man. Ganna gaat alleen vandaag scoren en sprinters moeten we nog afwachten wie de bergen overleeft en aan sprinten toekomt.
Ik heb hem door Ganna vervangen. Is niet mn gewoonte, maar als hij de tt wint haalt hij 125 punten en dat is met de eindafrekening in het achterhoofd best wel veel plots.
Met het uitvallen van al de sprinters kan hij mss nog eens meedoen?
Wel maar 1 transfer meer over nu, maar niet geschoten is altijd mis zou Tiberi zeggen.
Edit: deze keuze is vooral gebaseerd op wat er gaande is in mn minicompetitie. Ik sta 2de op 70 punten. (Daarachter staan ze al te ver) En heb al een ak man meer dan de eerste (die ook maar 1 transfer meer heeft) hij heeft Ganna ook niet, dus ik ga sowieso naar plek 1 met een flinke marge vandaag en met een 95% gelijkaardige ploeg kan hij me nooit meer bijhalen. Wat dit in de algemene stand doet zal me worst wezen ;)
Ganna is wel een goede optie