We krijgen wellicht een aangepaste en verkorte etappe met start onder aan de Umbrail -> etappe wordt 110 km vlak met voorziene finish. Veel minder kans op vluchters dus, en interessant voor punchy types en bijna geen bergpunten meer.
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Opmerkingen (31)
bottom of page
Gaat Pogacar winnen in deze omstandigheden? Gaat hij het risico lopen?
OFFICIAL STATEMENT - STAGE 16 he stage will have its typical start and procedures in Livigno. From there, a parade will start towards the Tunnel Munt Raschera. The riders will stop and change before the Swiss border. The actual start will be in Prati allo Stelvio as per the time trial.
Maar jongens toch... Als aapjes in een circus, moeten die renners zich voelen. En die officials zijn de š¤” š¤”š¤”
Het is blijkbaar weer een boeltje daar in Italiƫ. Rai zegt dat de renners per fiets in Livigno zouden vertrekken en daarna in wagens zouden stappen richting Prato allo Stelvio, waar de officiƫle start zou zijn om 14.00. Maar er zijn ook ploegen die ervan uitgaan dat ze volledig met de auto naar de startplaats gaan om daar om 12.00 te starten. Dat lijkt me ook veel logischer. Waarom die renners nog een stuk laten rijden vooraleer de hele zwik in de auto te laden?
Rare jongens, die organisatoren.
Start uitgesteld, ze zouden pas om 14u starten, zonder de Umbrail
Arensman, pithie of ganna op de bank?
Kan iemand me even helpen? Ik heb net gezien op sporza dat Van Poppel ziek is. Ik heb nog 1 transfer over en weet dus nu niet goed wat ik moet doen? Had 5 sprinters maar nu dus nog 4 zou ik nu die laatste transfer spenden aan een klassement man of toch wachten? Wat denken jullie?
Gvd nu gaat Merlier niet meer opgeven, had speciaal al gedacht aan Merlier eruit doen voor Groves, hoe gaat die Kaden nu nog in m'n team geraken nu ik Bauhaus heb getransfereerd voor Rubio..
Een lange neutrale start... ja daar wordt je niet koud van hĆØ. Wat een rare oplossing RCS.
Het is beslist volgens Sporza. Prato di Stelvio wordt nieuwe startplaats.
Zou jammer zijn voor wie net Quintana ingebracht heeft.
Jammer, maar veiligheid is belangrijker.
Pogi voor nummer 5 ?
Is er iemand die ik zou durven banken in plaats van Milan? Velasco misschien? Of Frigo (alhoewel die misschien goed tegen koude temperaturen kan ;) )?
95% kans op sneeuw en een temperatuur van 2Ā°. Het zou gekkenwerk zijn om die eerste klim (en vooral de afdaling) te doen. Volgens mij gaan de ploegen inderdaad hun zin krijgen en zal de rit ingekort worden. Pogi zal niet al te veel moeite moeten doen voor zijn volgende ritzege š
Pithie nog van de bus halen dan