Dus je twijfelt tussen Geschke en Zana? Ik zou eerder voor Geschke gaan dan, maar je hebt ook geen Rubioo, makkelijke keuze lijkt me. Je hebt ook nog Hirt die over Zana zal wippen.
Rubio is waarschijnlijk de beste keuze. Maar Zana misschien tactisch de beste keuze. Geschke zie ik eerlijk gezegd niet veel klassementspunten pakken, wel voor de bergtrui. Maar Pithie, Andresen en Vendrame zullen normaal elk nog in de top10 sprinten.
Het moet niet mooi zijn maar efficiënt, dus Zanna naast Zanna.
Ganna eruit lijkt me idd het beste. Bij Vendrame hoop ik toch nog een top 10 plek of 2 te zien.
Hirt is een goede optie maar die zie ik eigenlijk vooral op het einde zijn punten pakken en niet onderweg. Misschien nog een bergrit afwachten om te zien wat er in de klassementen nog gebeurd? In de sprints heb je momenteel wel het overwicht.
Gij Vendrame uit, Hirt in? Concurrent heeft Zana en Geschke. Dat dik probleem voor jou. Hopen Zana zakt nog weg. Oplossing: vliegtuigticket en punaises!
Edit: Klakske ook mogelijk ipv punaises. Wel goed mikken!
Hirt is een aanklamper, kan het nog goed doen in AK, evengoed ook niet. Zana zal wel sws nog wegzakken uit AK. Vendrame lijkt de logische optie om weg te doen
Rubio zal meer punten pakken dan Quintana door vlucht en AK. Quintana is misschien wel een mogelijke transfer voor diegenen met al rubio enz. want Q kan nog punten uit de vlucht halen en van het bergK
Vendrame weg denk ik dan, zie hem niet veel meer doen. Voor wie weet ik niet direct, is te zien als je iemand wil die X niet heeft. Dan denk ik aan Rubio
Ik verwacht niets van Ganna maar sluit ook geen verrassingen uit. De komende klimetappes lijken me gegarandeerd te zwaar. In het beste geval scoort hij daar nog enkele ploegmaat punten als Thomas of de arend een zotte toer uithaalt. In de sprintetappes zou het wel zomaar kunnen dat hij (in een absurd scenario) wint in een onverwachte vlucht in het slot van de rit. In een minder absurd scenario sprint hij mee voor de leut en haalt hij enkele puntjes.
De kogel is door de kerk.
In de laatste week moeten deze mannen het gaan doen!
Bedankt voor de feedback!
Dus je twijfelt tussen Geschke en Zana? Ik zou eerder voor Geschke gaan dan, maar je hebt ook geen Rubioo, makkelijke keuze lijkt me. Je hebt ook nog Hirt die over Zana zal wippen.
Met eindpunten in het vizier moer je zana counteren en hopen ...
Ganna eruit lijkt me idd het beste. Bij Vendrame hoop ik toch nog een top 10 plek of 2 te zien.
Hirt is een goede optie maar die zie ik eigenlijk vooral op het einde zijn punten pakken en niet onderweg. Misschien nog een bergrit afwachten om te zien wat er in de klassementen nog gebeurd? In de sprints heb je momenteel wel het overwicht.
Gij Vendrame uit, Hirt in? Concurrent heeft Zana en Geschke. Dat dik probleem voor jou. Hopen Zana zakt nog weg. Oplossing: vliegtuigticket en punaises!
Edit: Klakske ook mogelijk ipv punaises. Wel goed mikken!
Quintana of Rubio?
Haha heerlijk die verkorte versie ;)
Sjasfriet 4099 pntn. X 4077 pntn.
Ganna. Geschke *
Vendrame. Zana *
Pithie. Mauri
Andresen. Hermans
Piganzoli. Narvaez
Pogi, g, arens, Martinez, connor, Tiberi, Bardet, storer, Milan, groves, lipo.