148 p. 26773 pl. Ik zou hier nog geen conclusies uittrekken dat is normaal ,je hebt ronderenners die liever hebben dat een rustige aanloop is ,hier was dat zeer bruusk .Bardet op 57’’ en Arensman op 2’57”.
Ghoh ja, Van Gils heeft ook maar dit jaar zijn eerste wt koers gewonnen. Nu, Van Gils zal later wel een groter palmares hebben, maar toch. De 5 sterren zijn misschien overdreven, zal de toekomst uitwijzen.
Ja gelijk d'r in transfereren, absuluut niet wachten! En morgen de resterende 3 transfers doen. Nogmaals niet wachten, de Giro is voorbij voordat je het weet. 😄
Wel leuke opsteker voor diegene narvaez of schachmann of andere concis hebben, leuk om meteen goed te starten!
Kijk voor hetzelfde is hij er niet bij .Dat is koers.
148 p. 26773 pl. Ik zou hier nog geen conclusies uittrekken dat is normaal ,je hebt ronderenners die liever hebben dat een rustige aanloop is ,hier was dat zeer bruusk .Bardet op 57’’ en Arensman op 2’57”.
Ik heb Narvaez maar ook Bardet, Arensman en Lipo 😅
Ja gelijk d'r in transfereren, absuluut niet wachten! En morgen de resterende 3 transfers doen. Nogmaals niet wachten, de Giro is voorbij voordat je het weet. 😄
Hij is maar een mens oef.!
Zuur, lang getwijfeld om hem te nemen. Anderzijds ben ik uiteindelijk voor Vansevenant gegaan en die finishte uiteindelijk toch ook 7e.
Laten op zulke vragen ook gewoon identieke antwoorden geven 🤣
Nog geen paniek, Giro duurt lang