Ik heb een dilemma voor transfers tussen Baudin, Alaphilippe, Fortunato, Storer en Geschke.
Baudin heeft onlangs bewezen dat hij in vorm is en pakte al veel punten en staat hoog in enkele klassementen.
Alaphilippe staat niet echt hoog in een klassement, maar ik twijfel om te gokken op hem.
Fortunato zal goed zijn in bergritten voor klassementsmannen en zal wss nog veel punten pakken voor het eindklassement. Geschke zal miss nog punten pakken in de bergrit en met zijn 2de plek in het bergklassement en redelijk in algemeen (nu 17e) zal hij ook nog veel punten pakken. Storer staat hoog in het algemeen klassement en ik zie hem ook nog punten pakken.
transfer
Geschke
Baudin
Fortunato
Alaphilippe
Er komen nog veel bergen, zou nu nog niet inzetten op Geschke. Allaphilippe lijkt mij geen goede keuze voor de komende parcours. Ik geloof niet in de top 10-kansen van Fortunato, en twijfel aan Baudin zijn 3de week omdat hij nog vrij onervaren is.
Dus Storer.
Fortunato zal uit de top 10 gesmeten worden van het ak hoor. Storer kan punten pakken, flip heeft al wat laten zien dus denk niet dat hij nog zal uitpakken, over geschke en baudin twijfel ik ook
Dit forum staat vierkant achter Storer haha, grappig om te zien bij elke poll waar hij in zit