In het puntenklassement is ook nog wel wat mogelijk. Fiorelli en Pietrobon krijgen daar momenteel 30 en 25 punten. Als die nog een paar keer wat tussensprints meepakken zijn ze ook voorbij Merlier. Die heeft nog wel wat kansen als hij Rome haalt ...
Er kunnen van plaats 5-10 nog veel zaken veranderen, die toch nog genoeg punten waard zijn. Weet niet wie ge van de top 10 hebt, maar ik heb er al 7 van en heb nog 3 transfers. Ook ik wacht morgen nog af om te zien wie de monsterritten kan verwerken
Ben voornamelijk geinteresseerd naar hoe de mensen op dit forum naar de laatste week toe gaan/hoeveel risico ze nemen. Ikzelf zit te hinken tussen 1 of 2 transfers over houden (op dit moment denk ik 2).
AK: Pogi-G-DFM-Tiberi-Arensman-Storer (ga er nog 2 bij inwisselen)
Ik heb er nu nog één, maar zal die in alle waarschijnlijkheid morgen al gebruiken.
Gezien de mindere punten van het eindklassement, en dat ik vermoed dat punten en bergklassement al vast liggen, lijken vroege transfers toch meer op te leveren.
Volgens mij ligt het bergklassement zeker nog niet vast, want de komende bergritten zal er wellicht wel eens een etappe zijn waar de vluchters veel punten sprokkelen voor de bergtrui en dan kan die renner misschien de daaropvolgende dagen daar zijn doel van maken. Veel kans zal Pogi dat klassement wel winnen als hij op de slotklim toeslaat voor de ritzege.
Zo is dat... ik heb de mijne allemaal gedaan binnen de eerste week... enige nadeel nu... kooij op de bank... maar met G schachmann plapp en storer erin te brengen heb ik al vrij veel punten gepakt... vooral merlier verkopen op het juiste moment was de beste beslissing...
In het puntenklassement is ook nog wel wat mogelijk. Fiorelli en Pietrobon krijgen daar momenteel 30 en 25 punten. Als die nog een paar keer wat tussensprints meepakken zijn ze ook voorbij Merlier. Die heeft nog wel wat kansen als hij Rome haalt ...
Ik heb nog 2 transfers, wss doe ik voo morgen 1 en de andere voor na de rustdag.
Er kunnen van plaats 5-10 nog veel zaken veranderen, die toch nog genoeg punten waard zijn. Weet niet wie ge van de top 10 hebt, maar ik heb er al 7 van en heb nog 3 transfers. Ook ik wacht morgen nog af om te zien wie de monsterritten kan verwerken
Ik heb er nu nog één, maar zal die in alle waarschijnlijkheid morgen al gebruiken.
Gezien de mindere punten van het eindklassement, en dat ik vermoed dat punten en bergklassement al vast liggen, lijken vroege transfers toch meer op te leveren.