Van Steinhauser en Bardet is eerder een fout bij sporza denk ik, in rit 8 heeft steinhauser de strijdlust gekregen volgens pcs maar op sporza heeft bardet die gekregen, ofwel staat dit fout in pcs en heeft sporza dit manueel gecorrigeerd. Van die UAE ploegmaten is inderdaad een vergetenheidje in mijn applicatie, als je in die excel de rider, bonus en end points optelt klopt het wel maar in mijn applicatie tel ik die 21 eindpunten er wel bij maar ben ik dit vergeten ook bij de totale punten bij te tellen, goed gezien.
Op de site van de Giro staat Bardet als winnaar van de strijdlust in rit 8, dus die punten zijn door Sporza juist toegekend volgens mij. PCS heeft (wellicht verkeerd) Steinhauser gezet als winnaar van de strijdlust in rit 8.
Ja had ik ook al nagekeken na mijn reactie, raar maar goed mijn telling is puur gebaseerd op pcs data dus als hier fouten in staan zitten er in mijne excel export ook fouten 😅 (die 21 extra eindpunten vergeten op te tellen bij totaal aantal punten is wel mijn fout natuurlijk ik kan niet alles op een ander schuiven 😅).
Even de Giromanager neerleggen met de ploeg van de winnaar Pol Decoster, die gisteren op Sporza verscheen.(zie verder want lukt niet in 1 grote post..)
Proficiat trouwens voor de winnaar!
Beginteam met 6 AK-mannen, slechts 4 topsprinters en 6 aanvallers/klimmers waaronder Ganna.
Steinhauser was al heel sterk in rit 8, toen wellicht bij meerdere managers op de radar gekomen.Minder sprinters meenemen kom je alleen goed mee weg als telkens dezelfde consistent topresultaten rijden en je ze allemaal hebt wat nu toevallig het geval was. Vorig jaar in de Tour was dit absoluut niet het geval en was volgens mij enkel Jasper zijn geld waard.
De winnaar heeft altijd gelijk achteraf maar heeft hier ook deels geluk door de keuze van de aanvallers die het verschil maken. Met 6 andere namen stond hij mss pas 15.000.
Tja ook gewoon geluk van overwegend goed scorende vluchters te hebben, zo is er elke editie wel een paar man van de 50000 maar als je die tactiek kopieert is de kans vrij klein dat je hoog zult eindigen imo, eerder bedroevend laag.
Even de Giromanager neerleggen met de ploeg van de winnaar Pol Decoster, die gisteren op Sporza verscheen.(zie verder want lukt niet in 1 grote post..)
Proficiat trouwens voor de winnaar!
Beginteam met 6 AK-mannen, slechts 4 topsprinters en 6 aanvallers/klimmers waaronder Ganna.
Dankjewel. Altijd handig. Maar t blijft toch deels een huilboekje :)
voor echte wielermanagers, probeer dit fantastisch Fantasy platform: https://zweeler.com/main/main.php?ref=793