Ik bevind me in een rare situatie. Eentje die ik voorbij halfweg in een grote ronde nog niet dikwijls meegemaakt heb. Ik heb nog 3 transfers en ik weet momenteel niet hoe ik ze moet inzetten, want... Ik ben content over mijn ploeg zoals ze nu is. Dat kan toch niet? Hoe is dat zo gekomen?
OK, ik sta niet supergoed geplaatst (plekje 2251), maar ik ben wel leider in mijn minicompetitie. En ik zie de toekomst niet al te zwartgallig tegemoet.
Ik heb Kooij vervangen door Martinez en Lipo zit permanent op de bank.
Mijn AK-mannen: Pogi, O'Connor, Tiberi, G, Bardet, Rubio, Storer en Martinez dus.
Mijn sprinters: Milan, Merlier, Groves (vanaf het begin), Bauhaus, Andresen en ook nog Pithie.
Piganzoli mag ook nog meedoen.
Ik had gedacht dat een paar van die gasten wat lager in het klassement zouden staan en dus eerder de aanval zouden kiezen. Maar voor de rest: ça va.
Wat moet ik hier nu mee? Ik ben van plan om voor de ITT een van mijn sprinters te slachtofferen voor Arensman. Ik denk dat het Bauhaus wordt (minste uitslagen van de duurdere mannen en niet goed geplaatst in het puntenklassement). En met mijn 2 laatste transfers ga ik afwachten wat de Giro nog in petto heeft.
Goed plan? Of zou je deze contente mens iets anders aanraden? 😁 Benieuwd naar jullie ideeën.
PS: mijn beslissing staat min of meer vast, ik ben vooral benieuwd naar jullie insteek hierover.
Bauhaus start niet meer vandaag, eventueel vervangen?