Home
Blog
Forum
Over ons
Contact
More
Je team is.voor 90 procent hetzelfde als de meesten op het forum. Hier scoor je sowieso punten mee, maar echte verrassingen (negatief of positief) ga je hier niet mee tegenkomen.
De kunst is om voor 80-85% een cliché ploeg te hebben met allemaal puntenpakkers, en dan 1-2 verrassingen die dan hopelijk goed uitpakken. Teveel speciale dingen willen doen werkt bijna nooit, de enige keer dat ik eens normaal deed eindigde ik globaal extreem hoog en alle andere keren deed ik 1-2 dagen voor de start altijd wat wijzigingen om speciaal te doen en werd het meestal een flop 😅.
Goed team en dit voor de 1 keer.Verdeling zit goed,zelfs de ideale.Voorbeeld van eenvoud ,niet te ver gezocht.Top
Ik dacht dat jij 5 sprinters het maximum vindt? Ik zie hier toch 7 snelle types tussen staan (Vendrame is wel maar een halve).
Ik heb er nog altijd 5 ,dit omdat het beter in mijn team past. Ideaal is 6 ,maar in het parcour zitten valstrikken.
Volgens mij gaat er meer gesprint worden dan de meesten denken. Ik heb dan ook 7 spurters.
Je team is.voor 90 procent hetzelfde als de meesten op het forum. Hier scoor je sowieso punten mee, maar echte verrassingen (negatief of positief) ga je hier niet mee tegenkomen.
Goed team en dit voor de 1 keer.Verdeling zit goed,zelfs de ideale.Voorbeeld van eenvoud ,niet te ver gezocht.Top