Ik heb 4 topsprinters (Milan-Kooij-Merlier-Bauhaus) aangevuld met goedklimmende sprinters (Girmay en Pithie) en tot slot Andresen die nog in de weegschaal ligt met mogelijke klim-revelaties binnen de 3m categorie, dan denk ik aan Pelayo Sanchez, Pellizari, Vermaerke. Ik zit dus op 6-7, maar eigenlijk maakt het niet uit want ik zie gewoon niemand anders beter dan bovengenoemde opties in elke prijscategorie. Arensmand-Cian-DFM worden waarschijnlijk transfers ervanuitgaand dat ik Merlier er moet uitdoen en dan de 4e laatste transfer een goedkopere renner wordt.
Hij is altijd goed en gemotiveerd na trainingsweken in zijn regio. In de Tour was hij echt niet zo slecht en moest hij nog wennen aan de vorming van al die sprinttreinen en de hectiek die minder in de Giro is, hij kan evt ook hoog eindigen in de puntentrui want stond 2e toen hij moest afstappen na dat kurkincident.
Ja maar die “fysieke ongemakjes” baren me weer zorgen. Dat kan gaan van vliegje in het oog tijdens training tot aambeien. Altijd iets met Bini, ik heb mijn vertrouwen erin verloren.
Ik heb 4 topsprinters (Milan-Kooij-Merlier-Bauhaus) aangevuld met goedklimmende sprinters (Girmay en Pithie) en tot slot Andresen die nog in de weegschaal ligt met mogelijke klim-revelaties binnen de 3m categorie, dan denk ik aan Pelayo Sanchez, Pellizari, Vermaerke. Ik zit dus op 6-7, maar eigenlijk maakt het niet uit want ik zie gewoon niemand anders beter dan bovengenoemde opties in elke prijscategorie. Arensmand-Cian-DFM worden waarschijnlijk transfers ervanuitgaand dat ik Merlier er moet uitdoen en dan de 4e laatste transfer een goedkopere renner wordt.
ik heb 4 topsprinters + 2 sprinters die kunnen winnen na een lastige final