Home
Blog
Forum
Over ons
Contact
More
hoeveel klassmentsrenners en sprinters zetten jullie in jullie team?
7 sprinters, 5 AK mannen voor Top 10, 2 aanvallers/klimmers die Top 20 kunnen rijden en nog 2 goedkope mannen.
8 sprinters, waaronder pithie die ook wel meer aan kan en 1 opvulsprintertje, waar ik een gokje mee wil wagen.
6 Ak mannen en 2 goedkope jonge klimmers
Ik heb 4 a 5 AK-renners ( als je rubio meetelt)
7 sprinters en 4 a 5 klassementsmannen... dan laatste week transfers gezien die loodzwaar is
Ik heb nu 6 sprinters (+ 1 goedkope) en 5 uitgesproken AK-renners aangevuld met klimmers als Rubio, Storer die ik nog een top 15/20 zie rijden via vluchten.
wat is je strategie met transfers?
In een grote ronde gebeurt er wel altijd iets, maar voorlopig wss sprinters eruit na x aantal etappes.
Merlier, Kooij, Milan, Bauhaus, andresen en pithie als sprinters gok ik dan
7 sprinters, 5 AK mannen voor Top 10, 2 aanvallers/klimmers die Top 20 kunnen rijden en nog 2 goedkope mannen.
8 sprinters, waaronder pithie die ook wel meer aan kan en 1 opvulsprintertje, waar ik een gokje mee wil wagen.
6 Ak mannen en 2 goedkope jonge klimmers
Ik heb 4 a 5 AK-renners ( als je rubio meetelt)
7 sprinters en 4 a 5 klassementsmannen... dan laatste week transfers gezien die loodzwaar is
Ik heb nu 6 sprinters (+ 1 goedkope) en 5 uitgesproken AK-renners aangevuld met klimmers als Rubio, Storer die ik nog een top 15/20 zie rijden via vluchten.