Raar dat er überhaupt een strijdlust wordt uitgereikt op de laatste dag, in de tdf is dat nooit denk ik omdat de superstrijdlust dan al uitgereikt is, het staat alleszins nog niet op pcs dus dan kan dat ook niet in de giromanager komen.
Idd, mn maat was daar niet zo content mee, ah ja das het spel hé. Al mogen ze wel die punten eens toevoegen op de giromanager. Had op voorhand tegen mn maat gezegd dat Costiou puntjes zou opleveren maar dat hij zo belangrijk zou worden had ik nooit geweten :p
Raar dat er überhaupt een strijdlust wordt uitgereikt op de laatste dag, in de tdf is dat nooit denk ik omdat de superstrijdlust dan al uitgereikt is, het staat alleszins nog niet op pcs dus dan kan dat ook niet in de giromanager komen.
Komen die punten er nu nog bij of is het afgelopen?
Costiou heeft em staat op site Giro. Proficiat ;)
Ik win dankzij superstrijdlust van Alaphilippe ook nog nipt mijn minicompetitie! Woopwoop :)
Jappe Stuyven zou hem anders ook wel verdienen voor zijn kopbeurt om Milan terug te brengen
Wie heeft nu de super strijdlust?
Ze gaan wel chauvenistisch doen zeker en voor Marcellusi gaan? Ik heb enkel de laatste 10km gezien dus weet niet wie rationeel het meeste verdient.