Succes iedereen en alvast veel plezier bij het kijken naar de koers!
Geen zotte veranderingen meer in petto.
Misschien een idee om onze ploegnaam hier even te vermelden, kwestie om te weten wie van de Forumgangers hier het goed doet in onze Forum DLO minicompetitie(ondertussen bijna 150 deelnemers!)
Ai ai terwijl ik nog met het dilemma zit Arensman+Piganzoli of Van Poppel + Pellizari, ik weet het niet meer haha, van sprinters als de grote 3, Bauhaus, Pithie en Lund
qua transfers ga ik er vanuit dat ik deze zal nodig hebben voor 1à2 pechgevallen, een cruciale renner die ik mis en dan nog 1à2 voor een AK-man op het einde die ik nog nodig heb.
Wellicht een dubbele wissel met 2 sprinters eruit voor 2 AK-mannen.
Ook 1 wissel zou kunnen want er zijn toch enkele interessante 5M-mannen(Rubio, Lopez,..) die uiteindelijk ook een Top 10 kunnen halen en misschien tegen dan al ambitie mogen hebben op de bergtrui.
Natuurlijk zullen er ook nog onverwachte uitvallers door pech of ziekte zijn(zoals je hebt vermeld in andere comment) , dus dit is maar een voorlopige planning.
Ik reken erop dat ik uiteindelijk van mijn 4 transfers 1 teleurstellende AK-man en 3 duurdere sprinters eruit zal halen voor normaliter 4 AK-mannen of een truienman.
Ik ga dadelijk op mijn handen zitten en kom er niet meer af tot zaterdag de eerste etappe begint. Ik wil niks meer veranderen, maar soms is de drang te groot.
Je moet van je eigen buikgevoel uitgaan en het parcour goed ontleden en trek hoge botten aan want er zit in verschillende ritten een addertje onder het gras.Ik heb mijn team ook klaar en inderdaad het beste is eraf blijven .🤣
Succes iedereen en alvast veel plezier bij het kijken naar de koers!
Geen zotte veranderingen meer in petto.
Misschien een idee om onze ploegnaam hier even te vermelden, kwestie om te weten wie van de Forumgangers hier het goed doet in onze Forum DLO minicompetitie(ondertussen bijna 150 deelnemers!)
Mijn ploegnaam is Rochefort 11.
Ai ai terwijl ik nog met het dilemma zit Arensman+Piganzoli of Van Poppel + Pellizari, ik weet het niet meer haha, van sprinters als de grote 3, Bauhaus, Pithie en Lund
Mijn ploeg is ook klaar, zonder last-minute afzeggingen blijf ik eraf.
Veel succes allemaal en dat de beste mogen winnen!
Hier ook toch al 6u niet meer aan mn ploeg gezeten. Buiten de nachten moet dat zowat het langste zijn tot nog toe :)
Good luck!
Ik ook sinds gisteren me ploeg klaar :p
Ik ga dadelijk op mijn handen zitten en kom er niet meer af tot zaterdag de eerste etappe begint. Ik wil niks meer veranderen, maar soms is de drang te groot.
Succes allemaal........
........maar niet teveel 😁
Ik stop er ook mee. Hoe meer blogs je leest en podcasts beluisterd, hoe meer FOMO. Veel spelplezier!