Heb nog maar 1 transfer over maa rwil hem nu doen maar mijn innerlijke zelf zegt van niet, wie zou ik eruit doen voor wie in de laatste week? alle tips/aanbevole dingen zijn welkom. Ik moet wat punten inhalen. mijn transfers waren baudin voor pithie achteraf had ik beter vendrame gedaan en daardoor kon ik kooij voor uijtdebroeks doen die 1 dag later stopte en dan heb ik nog uijtdebroeks voor groves gedaan.
top of page
Ga naar je live website om deze functie te testen.
Opmerkingen (29)
bottom of page
En tel nu al eens het verschil in zo goed al 'zeker' GC punten, je zal niet zo ver meer achter staan dan....
tis saai, maar als je het goed doet, sta je heel de giro achter, en haal je in na de laatste dag, bij de finale puntentelling.
onderstaande trouwens mss wel toptip voor de Wielermanager.
Gewoon dagelijks - op basis van de huidige stand en team - ook de 'eind klassementenpunten' laten zien. Eventueel af en aan te klikken als optie, maar eigenlijk horen die er gewoon bij. Krijg je veel leukere en realistischere wedstrijd
Wie waren je eerdere transfers?
Ik weet niet wie allemaal in je team zit dus feedback geven is zo moeilijk, maar ik zou in jou geval de transfer sparen dan.
Ik zou met je laatste wachten tot na de tt.