Aangezien Bauhaus eruit stapt en ik nog een transfer ging doen voor de TT dacht ik Bauhaus -> Arensman.
Maar ik kom hiervoor 1M tekort. -> dus moet ik dubbele wissel doen.
ik dacht aan Schachmann (uitschieter/goeie TT?) maar wie doe ik er dan uit? Vendrame of Pithie ?
Merlier wil ik dan nog houden tot na rit 20 voor een laatste AK in te brengen.
(van de top 10 heb ik al: Pogacar, Martínez, Thomas, O'Connor, Tiberi, Bardet & Rubio)
Andere ideeën? / suggesties wie ik kan inbrengen ipv Schachmann?
2e out
Vendrame
Pithie
Of wacht ik hier beter mee?
Nu doen - ander loop ik punten mis.
Wachten
Kan iemand mij uitleggen wat Arensman zo'n goede pick maakt? Oke hij zal vandaag een goede TT rijden maar nadien gaat hij gewoon knecht zijn voor Thomas. Als hij er nog bij zit gaat Thomas hem op kop laten rijden om zijn concurrenten (DFM, Tiberi,...) en als Thomas hen aanvalt gaat Arensman het gat laten.
Arensman zal altijd meerdere seconden finishen achter Thomas, ik snap dus niet waarom hij dan goed zou zijn? Iedereen zegt hier dat hij beter wordt maar dat betekent daarom niet dat hij plots ritten gaat winnen... De realiteit is dat hij gedoemd is om 7-12e plaatsen bijeen te sprokkelen. Daar zitten nu toch de punten niet? En in een ontsnapping gaan andere teams hem ook niet toelaten. Wat maakt Arensman dan volgens iedereen hier zo'n goede keuze?