Denken jullie dat Vendrame of Pithie nog punten gaan pakken? Zo ja, welke van de 2? Zo neen, als ik ze allebei wil transfereren welke route neem je volgens jullie het best (heb nog 0,5M over)?
Route Groves + 2,5M? (Maestri, Pietrobon, Piganzoli)
Route Zana + Hirt (Die ik beide nog niet heb en dan de volledige (huidige) top 10 zou hebben)
Om meer budget vrij te maken heb ik Merlier nog steeds om een alternatieve route te gebruiken. Overleeft Merlier de komende etappes om terug resultaat te halen in de sprints?
Pithie kan eventueel nog punten pakken in de massasprints, maar veel zekerheid zit daar niet in. Vendrame heb ik persoonlijk weinig vertrouwen in.
Voor Merlier lijkt het me goed om te kijken naar wat hij in etappe 18 presteert en daarna een keus te maken.
Voor de routes zou ik voor jezelf uitzetten hoeveel punten je verwacht Groves en (bijvoorbeeld) Piganzoli halen, en hetzelfde te doen voor Zana+Hirt. En op basis daarvan een overweging maken. Zana kan veel klassements punten (algemeen+jongeren) pakken als hij stand houdt, Groves haalt in potentie meer punten van individuele etappes.