Merlier gaat na de race van morgen naar alle waarschijnlijkheid uit mijn team verdwijnen.
Arensman is een vrij safe en logische keuze met zicht op tijdrit, bergritten en GC.
Verder twijfel ik om een Pithie en of bauhaus ook nog te wisselen voor Zana en of Hirt met oog op de komende bergritten en GC. Iemand die hier zijn oordeel over kan vellen? Ik kan weinig de koers kijken / volgen door het werk, dus ik doe een beetje meer aan scorebordjournalistiek 😎
Zelfde twijfel. Mijn grootste fout was om G niet van dag 1 in ploeg te hebben (I know, wat minder tijd gehad dan andere jaren om alles deftig te bekijken). Vernon heb ik niet direct gewisseld na zijn opgave, dus combinatie met Merlier eruit halen levert me genoeg op om G erin te brengen en evt Bjerg (met oog op tijdrit morgen). Voel u vrij om hierop jullie mening te geven.
Hier ook aan het twijfelen voor Arendsman voor de ITT, maar gaat die in de bergritten niet moeten knechten voor G ?
Zijn er geen andere opties om het verschil te maken ?
Bijvoorbeeld een Zana of Fortunato ?
In onze minicompetitie van 50 zitten we nu aan 42 ploegen die ARENSMAN hebben, de meeste brachten die gisteren al in met zicht op morgen) om vandaag al mogelijks met Narvaez 5 ploegpunten te scoren.
Het verschil zal dus niet meer gemaakt worden met hem, ikzelf heb hem niet maar zal om mijn positie te verdedigen hem vanavond toch ook maar inbrengen. Ik vermoed dat we hem in de minicompetitie en algemeen bijna allemaal zullen hebben morgen. SHEFFIELD is een alternatief maar die zie ik in het hooggebergte echt niet zoals ARENSMAN scoren
Arensman is zeker een goeie keuze als hij op zijn niveau kan presteren.
Voor die andere wissel hangt het een beetje van je team en hoeveelheid resterende transfers af denk ik. Zana zie ik bijvoorbeeld nog zakken en hirt rijdt niet bepaald de hoogste punten aaneen al blijft hij voorlopig wel steady. Probeer allesinds nog een 2tal transfers over te houden voor onverwachte gebeurtenissen, tenzij je vol voor de aanval wil gaan ;)