In de vlakke ritten wel. Maar ik verwacht dat Merlier niet iedere als sprint ingekleurde rit gaat knn sprinten. Daarom dacht ik aan Lamperti. Maar ja, wie weet zit ie dan met Alaphilippe š¬
Juist omdat niemand weet wat de rolverdeling is tussen dainese en mayrhofer lijken mij beiden geen veilige keuze. En als ze zoals trek een paar jaar terug in de tdf gaan roteren is de efficiƫntie al helemaal zoek vrees ik. Trentin dat is puur in dienst met kans om een paar keer in de vlucht te gaan maar ik weet niet met heel veel kans op succes in dat geval.
De enige vrij interessante naam van Tudor op papier is eigenlijk Storer.
Ik denk dat Tudor vrijuit gaat rijden zoals IPT of Arkea dat vaak doet maar dan met leukere renners.
Dainese heeft Kamp en Krieger om hem in positie te krijgen (klinkt gek als we het in het Antwaarps zeggenš). Mayrhofer en Trentin hebben een vrije rol denk ik. Ook Storer.
Is Lamperti voor 4m geen goeie/betere pick?
Juist omdat niemand weet wat de rolverdeling is tussen dainese en mayrhofer lijken mij beiden geen veilige keuze. En als ze zoals trek een paar jaar terug in de tdf gaan roteren is de efficiƫntie al helemaal zoek vrees ik. Trentin dat is puur in dienst met kans om een paar keer in de vlucht te gaan maar ik weet niet met heel veel kans op succes in dat geval.
De enige vrij interessante naam van Tudor op papier is eigenlijk Storer.
Niet twijfelen;
MAYRHOFER!