Van Poppel zal bij afwezigheid van Welsford eindelijk zijn kans kunnen gaan als sprinter, maar... hij is geen kopman en dat is Girmay wel. Anderzijds: als van Bini verwacht wordt dat hij meedoet voor het AK, dan zal hij misschien minder geneigd zijn mee te sprinten en dus punten laten liggen op dat vlak.
Zeg ik toch: Van Poppel is nu Bora's sprinter nummer 1. En weet ik veel wat de bonzen van Bini verwachten. Ik zou hem ook niet uitspelen als klassementsman. Wanty heeft er eigenlijk geen of ze moeten rekenen op de pas toegevoegde jongere van Sintmaartensdijk, maar dat zal ook wel niet. Hij is wel erg veelzijdig, maar zal vooral mogen zien waar zijn grenzen liggen zonder enige druk.
Van Poppel zal bij afwezigheid van Welsford eindelijk zijn kans kunnen gaan als sprinter, maar... hij is geen kopman en dat is Girmay wel. Anderzijds: als van Bini verwacht wordt dat hij meedoet voor het AK, dan zal hij misschien minder geneigd zijn mee te sprinten en dus punten laten liggen op dat vlak.
heb ze allebei
Dit zal geen duidelijk afgetekende poll worden normaal gezien want ze zijn aan elkaar gewaagd:
Allebei solide keuzes denk ik.