Zoals de titel al zegt, iedereen lijkt precies te vergeten dat pithie al een volledig voorjaar heeft gereden. Die jongen is nog maar 21 jaar, heeft nog nooit een grote ronde gereden en is al 4 maanden in grote vorm, dit gaat alleen nog maar afzwakken zou ik denken.
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Vergeet niet dat pithie al een volledig voorjaar heeft gereden
Vergeet niet dat pithie al een volledig voorjaar heeft gereden
4 opmerkingen
Opmerkingen (4)
bottom of page
Dan moet je heb maar skippen. Dat 'argument' komt iedere keer voor bij jonge renners.
En bijna elke sprinter heeft al een heel voorjaar gereden: milan, merlier, girmay,.. Maar omdat hij meer vooraan zat in de koers heb je het gevoel dat hij meer heeft afgezien.
Voor 5mlj gewoon een heel goeie optie aangezien hij goed kan positioneren en nog eens goed bergop rijdt. Hoeft ook geen 3 weken te presteren als hij die 4-5 sprints al zijn ding kan doen ben ik tevreden
Als die na PR 1 week heeft kunnen rusten en dan een stage van 2,5 weken en dan is die terug op een meer dan deftig niveau daar heb ik geen bang voor. Wellicht zakt die wat weg tegen het einde van de giro maar tegen dan zal hij zijn puntjes al wel genomen hebben. Vendrame is een soort van alternatief maar ik schat Pithie hoger in bij de meeste sprints.
speel hier mee met de giromanager voor grote spelers: : https://zweeler.com/main/main.php?ref=793
Heeft wel al een paar weken rust volgens mij. Die jonge gasten herstellen wel snel hoor.