De andere klassementsmannen moeten iets doen, er gaat een vlucht van 30 renners zijn ,maar gaat niet tot het einde .Want er gaat ongetwijfeld een ploeg een domme taktiek toepassen met als conclusie dat de roze baret gaat winnen. Het is een zeer lastige etappe. Als de vlucht wil slagen mogen ze er niet te vroeg aan beginnen.
Nee dit is een realistisch scenario eigenlijk. Jij zit ook op scorito he? Luister eens naar die daily preview: ik vind dat die ene best wel een logische verklaring heeft daarvoor.
Bon, rit voor de vluchters maar heb nog 2 plaatsen op mijn bus te vullen omdat Pithie een kleine kans maakt op puntjes. Dus moet GC mannen banken. Zien jullie ze allemaal nog eind top 25 eindigen of eerder niet?
Kijk, Pithie is een mogelijkheid om op te stellen, ben er nog over aan het nadenken. Merlier en Groves sws op de bus. Dus moet wel 1 AK man banken omdat ik Milan nu niet wil banken met die 10 punten die hij sws krijgt. Of zullen ze allemaal de top 25 halen?
Te zwaar denk ik, hij zou wel in de vlucht kunnen zitten met bijvoorbeeld Sheffield of Narvaez. Maar dan offert Ganna zich op tijdens het vlakke gedeelte
Julian, hij maakt kans op de rit van morgen stel hij rijdt top 5 zijn al minstens 45 punten dan 50 voor superstrijdlust, bergklassement kan hij ook nog top 10 rijden en in het punten klassement rijd hij waarschijnlijk ook nog top 10
Ik vrees dat flipke al teveel gegeven heeft deze giro, tegen frissere medevluchters die sowieso iets beter zouden klimmen gaat hij te kort komen denk ik.
De andere klassementsmannen moeten iets doen, er gaat een vlucht van 30 renners zijn ,maar gaat niet tot het einde .Want er gaat ongetwijfeld een ploeg een domme taktiek toepassen met als conclusie dat de roze baret gaat winnen. Het is een zeer lastige etappe. Als de vlucht wil slagen mogen ze er niet te vroeg aan beginnen.
Even serieus jongens:
Morgen wint pogi gewoon en komt de rest van het klassement er achteraan met hier en daar ertussen nog een verloren gelopen vluchter die kan klimmen.
Tijd voor Nick Schultz morgen!
Ik doe Pithie eruit voor Pellizari (of Steinhauser) en ga hem direct kopman maken.
Bon, rit voor de vluchters maar heb nog 2 plaatsen op mijn bus te vullen omdat Pithie een kleine kans maakt op puntjes. Dus moet GC mannen banken. Zien jullie ze allemaal nog eind top 25 eindigen of eerder niet?
zou ganna hier kans maken, of is dat te zwaar
ik denk ook vlucht, GC renners gaan zich willen sparen voor de rit van zaterdag
Kunnen jullie uberhaupt nog posts maken? Van mij komen ze er gewoon niet meer door... heel frustrerend dit nu ik een transfer wil doen...
Kdenk dat morgen niemand van top 10 meemag, of het is weer een vlucht voor nx
Flip steinhausser en pellizari zullen er zeker bij zitten, ene voor strijdlust , andere voor bergpunten
**** Alaphilippe
** Vansevenant, Steinhauser
** Narvaez, Pellizzari, VPP
*Leemreize, JPL, Bais, Hermans
Vendrame
A Paret Peintre - Sheffield
Pithie - Storer - Pogacar
**
Bardet - Zana - Narvaez
*
Hermans - Alaphilippe - Vansevenant
Joker: Valter
5 sterren omdat hij toch eens mag tonen wat hij waard is (ondanks dat ik hem er heb uitgebonjourd)
4 sterren voor de grote broer om dezelfde reden dan vendrame
3 sterren voor Pithie om dezelfde reden
De perfecte rit voor Alaphilippe, Vansevenant en vooral ook Zana