Doen! Heb zelf gisteren 3 wissels gedaan en ben gerust nu. Gewoon nog een weekje de koers z'n gang laten gaan, en dan zien we wel op welke plaats we in dit spelletje eindigen niet?.En veel tijd over omdat ik geen 100 posts over Arensman hoef te lezen. 😏
Ik denk sws dat ze beter klimmen dan Arensman, ook al wordt die beter tegen de derde week, en voor de rest zou ik ze miss wel rekenen bij de zwakkere van de top 10, maar zeker Rubio wel top 10 waardig
Sorry maar denk dat Arensman toch betere klimmer is zeker in een rit als morgen. Hoe lastiger hoe beter voor hem. We hebben nog geen echt zware bergrit gehad. Morgen zal het klassement sowieso veranderen.
Doen! Heb zelf gisteren 3 wissels gedaan en ben gerust nu. Gewoon nog een weekje de koers z'n gang laten gaan, en dan zien we wel op welke plaats we in dit spelletje eindigen niet?.En veel tijd over omdat ik geen 100 posts over Arensman hoef te lezen. 😏
Neen, we hebben de afgelopen ritten gezien dat rubio/Boudin goed kunnen volgen en ik denk dat dat morgen niet anders gaat zijn