Op het eerste zicht zie ik ook niemand die niet rijdt hoor.
Uw team is statistisch gezien niet echt optimaal (voor Molano, Majka en Fortunato zijn er aanzienlijk veel betere alternatieven) maar wel verfrissend tov veel andere ploegen hier dus mits sommigen boven hun statistische stand gaan presteren ga je veel verschil maken.
Chaves is interessante naam eigenlijk dat moet ik eens nakijken waarom die niet echt bij mij op de radar is gekomen wellicht iets te weinig laten zien vorig jaar.
Dank je voor uw antwoord. Ik heb vooral voor Majka en Molano gekozen omdat ze ploegmaat zijn van Pogacar en omdat de bonuspunten voor ploegmaats van de eindwinnaar een overhaul hebben gekregen en meer waard worden. Ik vermoed ook dat Pogacar zal proberen om wat ritten te winnen en dan zijn de ploegmaats ook elk 5 extra punten waard . Door wie zou ik Fortunato, Majka en Molano uw inziens best kunnen vervangen anders?
Weinig sprinters voor de eerste week, voor de rest een leuke ploeg!
Op het eerste zicht zie ik ook niemand die niet rijdt hoor.
Uw team is statistisch gezien niet echt optimaal (voor Molano, Majka en Fortunato zijn er aanzienlijk veel betere alternatieven) maar wel verfrissend tov veel andere ploegen hier dus mits sommigen boven hun statistische stand gaan presteren ga je veel verschil maken.
Chaves is interessante naam eigenlijk dat moet ik eens nakijken waarom die niet echt bij mij op de radar is gekomen wellicht iets te weinig laten zien vorig jaar.
Een paar mannen die niet rijden dus kijk effe nog de startlijst na
Gouden tip: check de startlijst