Gaan naar giro d’italia.it .Zeer beknopte voorstelling van de ritten .je drukt op route.Het is de grenebaldi van de giro.Daar kan je de laatste km goed zien.
4 zeker massasprints,en 2 dat kan uitdraaien op een sprint .Die 2 zijn rit 3 en 4 op het laatste telkens een klim van 1,5 tot. 2 km aan 5,3 en 5,1 %.De massasprints bevinden zich in de 2 de week en laatste week .Rit 18 en 21 de andere 11,13.
5 sprinters.In dit parcour zit de valstrik in de hoeveelheid aantal sprints, en op papier 8 sprints ,maar dat is niet zo.Er zijn 6 sprints,4 in de 2de en de laatste week massasprints 11,13,18 en 21.De andere 3 en 4 dat is voor de sterkere sprinters : Milan ,Kooij ,vendrame,Andresen. 5 en 9 ideaal voor vluchters ,9 zeker daags na de 1ste bergrit,meestal een vlucht..
het zal de grote pogacar show in de bergen zijn, terwijl in sprinten niet en er zijn ook veel sprinten, Ik denk dat de mensen die er een beetje van kennen ook wel weten dat ze tegen het einde met 4/5 sprinters zullen zitten door GC mannen erin te zetten
op pensioen gaan, dan moeten wij niet meer nadenken over hem
Zonder helmwissel gaat hij top zijn
Wat Met G? Gaan zuipen met G. 😄
Gaan naar giro d’italia.it .Zeer beknopte voorstelling van de ritten .je drukt op route.Het is de grenebaldi van de giro.Daar kan je de laatste km goed zien.
4 zeker massasprints,en 2 dat kan uitdraaien op een sprint .Die 2 zijn rit 3 en 4 op het laatste telkens een klim van 1,5 tot. 2 km aan 5,3 en 5,1 %.De massasprints bevinden zich in de 2 de week en laatste week .Rit 18 en 21 de andere 11,13.
speel mee met de sporza wielermanager voor experts: https://zweeler.com/main/main.php?ref=793
Kan iemand mij argumenten geven? Ik geloof er alleszins niet in haha, maar vorig jaar ook niet