Ik heb al heel veel gestemd bij polls en op andere posts ook... ik heb daarnaast ook nog een leven... dus sorry dat ik niet op alles reageer... ik sta wel versteld van jouw reacties... als er je iets niet aanstaat, reageer dan gewoon niet... dit is hier een openbare plaats waar iedereen wat kan vragen... blijkbaar heb jij daar als commissaris heel veel problemen mee... al gezien in het voorjaar dat je hier ook veel op zit... maar aub... wees eens wat verdraagzaam. Het zou je sieren.
En aan de lopende band... dat is dan jouw mening hoor... ik zie jiu hier veel meer opduiken sinds het voorjaar met soms nutteloze kritiek en commentaar... wat heeft dat dan voor zin... ik heb een zoon van 9 en ik vind het fijn voor hem om op een speelse manier wielrennen en wielrenners te leren kennen... als ik dan jouw reacties zie ben ik blij dat hij niet meeleest....
Niet dom doen he vent.
Je hebt hier al meerdere posts gemaakt dat al uw transfers gebruikt zijn (in week 1 zelfs).
Je antwoordt nooit als er iemand een interactie wil met jou omtrent deze situatie. Gewoon kinderachtig blijven nieuwe topics aanmaken.
En nu kom je terug cliché vragen stellen alsof je terug transfers hebt bijgekregen..
Arensman