Wout Van Aert- Tiesj Benoot- Christophe Laporte- Dylan Van Baarle- Fabio Jakobsen- Jasper Philipsen- Gregoire Romain- Yves Lampaert- Arnoud De Lie- Hugo Hofstetter- T im Wellens- Milan Menten- Magnus Sheffield- Casper Pedersen- Hugo Page- Mike Teunissen- Tim Declerq- Brent Van Moer- Milan Jonathan- Watson Samuel
Dit was voor de crash van gisteren. Er nog steeds niet uit wie ik er best bijhaal ipv Ewan. Sagan, Demare, Bouhanni, Coquard, Merlier of Philipsen. De Buyst kan ik wel permanent in de bus parkeren nu.
@Gertjan Proost zou kunnen, al heeft die de laatste 3 jaar toch geen echte sprint meer gereden itt Jasper. Vandaag loopt de finish ook wat op wat De Buyst sowieso meer ligt dus zou hem toch echt niet in je bus laten zitten hoor.
ik denk vanuit de Giro te zien dat de ontsnapping veel kans maakt om de overwinning te pakken en dan strijden de toppers om ereplaatsen. Als een Coquard 3x5e wordt… daarvoor moet een Gaudu al een zeer goed klassement rijden
Ik vind dat er in verhouding veel punten zijn voor een ritoverwinning tot het klassement. Daarom alles op sprints, er zijn er nogal wat deze tour. Goede zet of té gewaagd?
Ik heb ook lang gespeeld met het idee, maar heb het uiteindelijk toch laten varen. In de bergen ga ik er toch vanuit dat de klassementmannen in de top zullen eindigen, zeker als je kijkt naar vorig jaar, dan heeft Pogacar 3 ritten gewonnen.
Op hoop van zegen, VDP zou vervangen na enkele ritten afhankelijk van de resultaten. Ewan is een van de grootste kanshebbers om hem te vervangen, maar andere renners komen zeker ook in aanmerking.
Ik slaag er niet in om de knoop door te hakken wat de grote 5 betreft... Dus ik laat ze er allemaal instaan. Ik ga voor de gok dat Ewan faalt, Gaudu voor het klassement gaat en dat ik de bergtrui heb met een van mijn 3M renners.
Niemand is zo zot om al zijn geld uit te geven aan de toppers en de rest bij te vullen met rommel, en dat is ook nog nooit de juiste tactiek geweest. Maar je moet op een bepaalde manier toch het verschil maken dus laten we het zo eens proberen.
De drie transfers zullen allemaal klassementsmannen moeten zijn. Waarschijnlijk eerste transfer VDP eruit voor Thomas net voor de eerste tijdrit. Tweede transfer wat later: Sagan of Colbrelli eruit afhankelijk van wie de groene trui heeft. Alletwee als Ewan die pakt. Als er een derde transfer nodig is, zal het voor een opgave zijn of om een goedkope klassementsrenner zoals O'Conner of Haig er nog in te pleuren voor de punten op het einde.
Voilà, al mijn tactische geheimen liggen op straat nu.
@maeshannes Helemaal akkoord. maar dus net zoals ik niet kan kiezen tussen de grote 5 kan ik ook niet kiezen tussen de 2 grote groene kanshebbers. Misschien moet ik sagan er idd uithalen voor bvb Merlier. ewan krijg ik er echt niet meer ingepuzzeld.
@Jean Mijn plan is om VDP na dit weekend te ruilen voor Ewan. Tenzij VDP super rijd en een trui pakt, dan blijft hij er nog eventjes in. Ik ben zeer benieuwd naar wat Ewan gaat doen. Hij is zeker een van de snelste sprinters en ritoverwinningen in de sprint zijn dit jaar de grote focus van Lotto-Soudal dus er zou al grote pech mee moeten genmoeid zijn moest hij weinig punten opleveren.
@Jente Verstraeten Hoe zeker ben je van Izagirre? Deze zou je kunnen ruilen voor een Cav en er eventueel later terug bijnemen als zijn klassement ok zou zijn. Heb net eens Izagirre zijn seizoen bekeken en het is wel niet verkeerd. Verder ben ik ook benieuwd wat het vertrek van Vinokourov zal betekenen voor Astana.
@maeshannes Ik had Izagirre erin gezet door zijn goede seizoen en zijn eerste plaats in het nationaal kampioenschap tijdrijden (Spanje), maar is inderdaad wel een risico om iemand van deze ploeg te nemen…
een ploeg zonder Roglic en zonder Van Aert? da's straf! Lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze allebei zouden falen, maar als het gebeurt zal je niet ver van de kop staan met deze ploeg.
@De Lead-Out En zou ik dan eerder Coquard verwisselen met Walscheid , waardoor ik een 3m renner kan wegdoen voor O'Connor? Of Gaudu en Konrad wegdoen voor O'Connor en Haig?
Meer klassementsmannen nemen. Oké, er zijn misschien net iets meer sprinten dan andere jaren maar ze gaan zeker niet allemaal in een massasprint eindigen. Ik schat zo'n 5 van de 8.
Ik speelde met het idee om VDP na de eerste 2 ritten al te wisselen voor ewan (tweede team). Het eerste team is misschien een iets veiligere keuze. Advies is altijd welkom. (bij beide ploegen Gogl, Perez, Verona en Ellisonde in de bus)
Wout Van Aert- Tiesj Benoot- Christophe Laporte- Dylan Van Baarle- Fabio Jakobsen- Jasper Philipsen- Gregoire Romain- Yves Lampaert- Arnoud De Lie- Hugo Hofstetter- T im Wellens- Milan Menten- Magnus Sheffield- Casper Pedersen- Hugo Page- Mike Teunissen- Tim Declerq- Brent Van Moer- Milan Jonathan- Watson Samuel
Wat vinden jullie van dit team?
Dit was voor de crash van gisteren. Er nog steeds niet uit wie ik er best bijhaal ipv Ewan. Sagan, Demare, Bouhanni, Coquard, Merlier of Philipsen. De Buyst kan ik wel permanent in de bus parkeren nu.
ik denk vanuit de Giro te zien dat de ontsnapping veel kans maakt om de overwinning te pakken en dan strijden de toppers om ereplaatsen. Als een Coquard 3x5e wordt… daarvoor moet een Gaudu al een zeer goed klassement rijden
Ik vind dat er in verhouding veel punten zijn voor een ritoverwinning tot het klassement. Daarom alles op sprints, er zijn er nogal wat deze tour. Goede zet of té gewaagd?
Op hoop van zegen, VDP zou vervangen na enkele ritten afhankelijk van de resultaten. Ewan is een van de grootste kanshebbers om hem te vervangen, maar andere renners komen zeker ook in aanmerking.
Ik slaag er niet in om de knoop door te hakken wat de grote 5 betreft... Dus ik laat ze er allemaal instaan. Ik ga voor de gok dat Ewan faalt, Gaudu voor het klassement gaat en dat ik de bergtrui heb met een van mijn 3M renners.
Niemand is zo zot om al zijn geld uit te geven aan de toppers en de rest bij te vullen met rommel, en dat is ook nog nooit de juiste tactiek geweest. Maar je moet op een bepaalde manier toch het verschil maken dus laten we het zo eens proberen.
De drie transfers zullen allemaal klassementsmannen moeten zijn. Waarschijnlijk eerste transfer VDP eruit voor Thomas net voor de eerste tijdrit. Tweede transfer wat later: Sagan of Colbrelli eruit afhankelijk van wie de groene trui heeft. Alletwee als Ewan die pakt. Als er een derde transfer nodig is, zal het voor een opgave zijn of om een goedkope klassementsrenner zoals O'Conner of Haig er nog in te pleuren voor de punten op het einde.
Voilà, al mijn tactische geheimen liggen op straat nu.
VDP zou ik na een tijd wisselen met een Ineos klassementman en Colbrelli met Gaudu/Haig
Nog last minute suggesties? :)
New in the game en iets te laat er aan begonnen.
Komt dit goed
?
Alaphilippe
Roglic
Van Aert
Pogacar
Ewan
Sagan
Colbrelli
Aranburu
Walscheid
Godon
Rickaert
Skujins
Cavendish
De Buyst
Russo
Rodriguez C.
Perez zit ook nog op de bus 😉
Ik twijfel nog tussen sagan en Perez+gesbert en cav en powless+parret peintre
Twijfel voornamelijk nog over Konrad. Denk dat O'Connor of Haig meer punten gaan opleveren.
Meer klassementsmannen nemen. Oké, er zijn misschien net iets meer sprinten dan andere jaren maar ze gaan zeker niet allemaal in een massasprint eindigen. Ik schat zo'n 5 van de 8.
Ik speelde met het idee om VDP na de eerste 2 ritten al te wisselen voor ewan (tweede team). Het eerste team is misschien een iets veiligere keuze. Advies is altijd welkom. (bij beide ploegen Gogl, Perez, Verona en Ellisonde in de bus)