Los van het feit dat het een goed idee is of niet, wel belangrijk. Als ik Pogacar of Roglic erin transfereer; betaal ik dan niet 1 miljoen ipv 1.5 extra? Ik weet niet of er naar het dichtstvbijzijnde half miljoen wordt afgerond of steeds naar boven.
Idee is dat je met de som van VdP in week 1 + Roglic in de 2 volgende weken meer punten zou hebben dan met 3 weken Roglic. De 3 miljoen verschil zou dan zijn met bvb Cav te vervangen door iemand van 3 milj die erdoor komt.Ik schat dat VdP meer dan 200 punten kan pakken in week 1.
Het feit dat je 1,5M extra moet betalen als je pog of rog binnenhaalt als transfer, zou al een argument moeten zijn om het niet te doen. Dat is gewoon weggegooid geld. Omgekeerd kan je met de 10M van WvA, MVDP of Alaphilippe wel een betere klassementsman of spurter binnenhalen van 9M.
Hangt er vanaf wat je begrijpt onder 'een tegenvallende spurter'. Is dat dan met een waarde van 8/9 miljoen?
Ik zou dat risico niet nemen. Pog en Rog zullen in de eerste week zeker punten scoren (denk maar aan Mur de bretagne), dus zie het nut niet om zonder hen te starten.
In detail: ik zou starten zonder Roglic of Pogacar en na week 1 VdP eruit voor Roglic en een tegenvallende spurter eruit voor een minder dure klassementsman zoals O Connor.
Los van het feit dat het een goed idee is of niet, wel belangrijk. Als ik Pogacar of Roglic erin transfereer; betaal ik dan niet 1 miljoen ipv 1.5 extra? Ik weet niet of er naar het dichtstvbijzijnde half miljoen wordt afgerond of steeds naar boven.
Idee is dat je met de som van VdP in week 1 + Roglic in de 2 volgende weken meer punten zou hebben dan met 3 weken Roglic. De 3 miljoen verschil zou dan zijn met bvb Cav te vervangen door iemand van 3 milj die erdoor komt. Ik schat dat VdP meer dan 200 punten kan pakken in week 1.
Geen idee hoe je dat gaat doen?
Hangt er vanaf wat je begrijpt onder 'een tegenvallende spurter'. Is dat dan met een waarde van 8/9 miljoen?
Ik zou dat risico niet nemen. Pog en Rog zullen in de eerste week zeker punten scoren (denk maar aan Mur de bretagne), dus zie het nut niet om zonder hen te starten.
In detail: ik zou starten zonder Roglic of Pogacar en na week 1 VdP eruit voor Roglic en een tegenvallende spurter eruit voor een minder dure klassementsman zoals O Connor.