Hebben jullie al veel punten verloren door renners op de bus te laten die toch in de punten reden? Ik heb Houle en Godon in mijn ploeg maar had ze beide niet geselecteerd voor de rit van eergisteren. Ik dacht dat de rit geschikter was voor Cosnefroy, Van Avermaet of Paret-Peintre, terwijl ik had verwacht dat Fuglsang ofzo eerder naar voor geschoven zou worden bij Astana. Niet dus en ik heb meer als 30 punten verloren zo.
Klinkt dit jullie bekend in de oren? Dit overkomt me bijna elk jaar wel eens, desondanks dat ik ervoor oplet…
Wout op de bank vandaag, anders 388 punten deze speeldag... zuur!
Mijn bus heeft de afgelopen etappes al 96 punten opgeleverd, meermaals vergeten opslaan :S
Ja, 65 punten verloren omdat Colbrelli in de bus zat met die bergrit waar hij 3e wordt.. enorm zuur dat puntenverlies pffff
1 keer 12 punten met de Buyst verloren. Maar vandaag wel Colbrelli erin, puur omdat ik dacht dat zijn teammaten meer kans de etappe te winnen dan teammaten van de andere renners die ik geen kansen toedichte . Pas 25 minuten voor begin van de etappe aangepast. Meer geluk dan wijsheid.
Had Godon ook maar vergeten op te stellen in die ene etappe dat hij top 10 reed. Frustrerend. Daarnaast heb ik ook Bonnamour die toch een relatief goede Tour rijdt. Hij is top 30 in het algemene klassement