Waarom in godshemelsnaam zoveel betalen voor een puncher met een matige proloog in de benen ? Begrijp me niet verkeerd, grote fan en zal zeker spektakel geven maar rendement ?? Wie kan me wél een reden geven ?
Hoe dan ook zal je een flink aantal punten missen zonder vanderpoel. Vanderpoel is een zekerheid tot punten. Enkel de vraag of je er zoveel budget aan wilt spenderen waardoor de rest van je team misschien te matig wordt in totaliteit
@Matthias Derycke TT van vorig jaar was 27 km en 350 HM, en hij heeft 4 man voor hem laten gaan die dit jaar ook meerijden ... Dit jaar toch meer echt een proloog
mijn reden is "hij kan in heel veel etappes veel punten pakken"
Volgens mij heeft niemand hierboven flink gelogen, maar nemen we nu vdp of niet 😁?
Hoe dan ook zal je een flink aantal punten missen zonder vanderpoel. Vanderpoel is een zekerheid tot punten. Enkel de vraag of je er zoveel budget aan wilt spenderen waardoor de rest van je team misschien te matig wordt in totaliteit
Ik neem hem!
Wat ik niet snap is dat velen hem nemen om hem na week 1 te wisselen. Hij is grote kanshebber bij ritten 8, 13, 14 en 15.
Mijn mening: als je hem neemt, neem je hem tot rit 20 om hem erna te transfereren voor een klassementsrenner
Ik pak hem ook niet.. Ik zou 2 andere zekerheden van mijn team moeten opgeven anders.
Is net beter dat het korter is voor van der poel is explosiever dan een ganna en
1 goeie reden de kasseienrit schrijf hem maar op voor top 3 en dan zijn er nog 2 heuveletappes in de eerste week die hem op het lijf geschreven
zijn tijdrit is allesbehalve matig en er zijn verschillende etappes op zijn lijf geschreven...