Ewan eruit, zijn trein staat niet op punt - Jakobsen in de plaats. Vlasov eruit, heeft covid en Kamna in de plaats( is in vorm ). 1x3M eruit, heb je 4M over voor Majka of Jorgenson.
ik zou zowieso een klassementsman minder doen dan ewan vervangen door 7m sprinter en dan kanj jakobsen erbij zetten, alternatief is van der poel weg en jakobsen erin, maar algemeen sterk team wel maar betwijfel of goeie strategie is om zoveel sprinters en klassementsmannen te kiezen en zonder veel vrijbuiters te gaan
o'connor, bardet geen klassementsambities(al weet je nooit), caruso en haig gedeeld kopmanschap nr tour toe en thomas 3ledig kopmanschap, enige zekerheid is o'connor, goedkoper alternatief is lutsenko(6mil) want ook kopman door wegvallen lopez
@Alexander Lepercq voorlopig niet veel, beste is op papier vlasov(maar die heeft corona en hoe beïnvloed dat zijn prestaties?) en mas(maar niet in beste doen dit jaar door pech of mindere vorm?) want ongedeeld kopmanschap, voor yates/martinez zitten ook nog met geraint thomas dus heel risicovol
Ewan eruit, zijn trein staat niet op punt - Jakobsen in de plaats. Vlasov eruit, heeft covid en Kamna in de plaats( is in vorm ). 1x3M eruit, heb je 4M over voor Majka of Jorgenson.
O'
Wout Vlent waarom denk je dat O' Connor niet voor klassement zal gaan hij was de beste tegenstander van roglic en vingegaaard in de Dauphine?
@Matthias Derycke en @Wout VLent
Dit is mijn team op dit moment
Weet dat ik veel 3 miljoentjes heb maar wil graag zekerheid en geen risico'tje van 5 mil.
Wil jakobsen nog maar weet niet hoe ik hem erin krijg
o'connor, bardet geen klassementsambities(al weet je nooit), caruso en haig gedeeld kopmanschap nr tour toe en thomas 3ledig kopmanschap, enige zekerheid is o'connor, goedkoper alternatief is lutsenko(6mil) want ook kopman door wegvallen lopez