Ik vroeg me af hoeveel klassementsrenners jullie van bij de start nemen? Ik neem er voorlopig drie(Pogacar, Roglic en O'Connor en ook nog Pinot(zal niet voor het klassement gaan waarschijnlijk)). Is dit te weinig? Kan eventueel nog proberen om Vlasov/Haig erin te brengen.
top of page
bottom of page
Ik denk dat VDP sterk in de eerste week en daarna wisselen voor klassementsmannen die nog overeind zijn gebleven na de keisseirit.
Ik kies ook voor de 'betere' balans. Maar evengoed rijdt vdp top 5 in de itt, podium in Calais en schrijf hem sowieso maar op voor Longwy.
Je kan zonder hem volgens mij een veel gebalanceerder team maken, en zal volgens mij ook niet zoveel punten opbrengen.
Ik ga VDP toch thuislaten
Dus Coquard,Morkov,Jakobsen en WVA volstaat
Ik heb er ook maar 2+ van aert. Maar heb ook van der poel
Ik start er met 5 (Roglic, Pogi, Lutsenko, Thomas en O'Connor). En al mijn transfers worden AK renners.
Ik neem er 3, roglic, pogacar en vlasov en (pinot) en dan wissel ik er nog vinegaard in na dag 8 en eventueel ook nog een andere klassementsrenner na dag 5 voor een spurter dan heb Ik er ook 5 na de eerste week waar de klassementsmannen toch weinig punten in zullen opleveren. De 2de week is het dan vooral voor de klassementsma
Op dit moment zit ik met Pogacar, Vingegaard, Vlasov, Lutsenko & O'Connor. Misschien dat ik nog een beetje ga puzzelen. Ik twijfel nog om Caruso er bij te nemen. Maar hoe dan ook neem ik er vanaf het begin al meteen 5 mee.
Maar ik heb het gevoel dat ik één van de weinige mensen ben met dat aantal GC renners. En veel mensen calculeren nog een transfer in na rit 5, om een sprinter in te ruilen voor iemand extra.