Ziet er een goed team uit, enkel Bennett, Morkov en Hofstetter ben ik niet zo overtuigd van. Je kan iemand van 8M zoals Philipsen of Vlasov nemen en dan nog 2 3M'etjes erbij
@gasserke Vlasov had niet echt symptomen meende ik ergens gehoord te hebben, was ook wel zo dat die letterlijk nog won de dag voor hij positief testte dus zo´n impact zal het wel niet gehad hebben en is toch ook al 2 weken geleden tegen dat de Tour start. Philipsen is wel in vorm en kan ook best een heuvel over dus zie hem wel vaak top 3 sprinten en mss zelfs een etappe winnen.
Persoonlijk denk ik iets te veel gemiddelde renners. Pak misschien wat meer 3 miljoen renners, en upgrade anderen. Maakt het later ook makkelijker om transfers te doen als dat nodig blijkt te zijn.
Ziet er een goed team uit, enkel Bennett, Morkov en Hofstetter ben ik niet zo overtuigd van. Je kan iemand van 8M zoals Philipsen of Vlasov nemen en dan nog 2 3M'etjes erbij
Persoonlijk denk ik iets te veel gemiddelde renners. Pak misschien wat meer 3 miljoen renners, en upgrade anderen. Maakt het later ook makkelijker om transfers te doen als dat nodig blijkt te zijn.
De basis is wel prima hoor.