Populaire opties die ik vaak terug zie komen hier: Paret-Peintre, Ferron, Durbridge, Reichenbach, Tolhoek, Zimmermann.
Echt veel keuze is er uiteindelijk niet, en je pakt ze misschien al eerder als pure opvulling zonder dat ze ooit van je bank komen. Al is het handig als je af en toe wat kan roteren. Zelf wil ik maar max 2 renners van 3 miljoen bijvoorbeeld.
Tof, ik wil iemand nemen die er niet veel hebben dus ik neem Houle, als iedereen dezelfde neemt staan we met 1000 op plaats 1, en btw reichenbach doet niet mee
En ik vind het niet echt gokken, ik vind hem gwn een leuke, veelzijdige renner dus daarom neem ik hem mee
goh, heeft een goede tijdrit, kdenk ook wel nie dat hij easy top 10 haalt ;)
euhm hij zal misschien wel moeten knechten voor de kopman van israel pt, maar voor een 3M renner vind ik dat absoluut niet erg, hij zal dus misschien in een goeie dag nog meekunnen met de klassementsmannen en een mooi plaats behalen op een rituitslag waar de vluchters niet winnen
Renners in de 3 miljoen klasse is altijd gokken.
Populaire opties die ik vaak terug zie komen hier: Paret-Peintre, Ferron, Durbridge, Reichenbach, Tolhoek, Zimmermann.
Echt veel keuze is er uiteindelijk niet, en je pakt ze misschien al eerder als pure opvulling zonder dat ze ooit van je bank komen. Al is het handig als je af en toe wat kan roteren. Zelf wil ik maar max 2 renners van 3 miljoen bijvoorbeeld.
Zeer interessant, in wat voor etappes zie je hem scoren? Ikzelf was ook Neilands aan het overwegen