Hoe gaat etappe 4 volgens jullie voorlopen, zekerheid voor een sprint? Of toch een waterkansje voor een vluchter eventueel? Of misschien een type als MVDP die aanvalt?
Het zal enorm moeilijk zijn om te controleren tot aan de sprint. Ik zie enkel Quick-Step, Lotto en Alpecin die daar de ploeg voor hebben. Maar zal hun ook enkel lukken als ze samenwerken.Als er andere ploegen zijn die azen op een sprint met een uitgedund peloton dan zullen ze de gas op de hellingen open draaien om bv Jakobsen, Ewan, Groenewegen in de problemen te brengen.
Jumbo en Trek gaan alles aan gort rijden op de klimmen en we krijgen een sprint tussen WVA, Pedersen, Sagan en Philipsen. Jakobsen en Groenewegen gelost naar mijn mening.
Enkel als hij meegaat in de ontsnapping waartoe ik de kans klein acht aangezien hij morgen voor winst zal willen gaan.Ik zou hem in ieder geval wel niet banken. Hij kan nog wel makkelijk punten pakken als hij 14e finisht + eventuele teampunten Philipsen.
Bij Jumbo hebben ze laten weten dat het geel van Wout mooi is voor hem maar allerminst een prioriteit is en dat hij daar zelf voor moet werken als hij het wil houden. Ik neem aan dat de ritzeges deze week ook ondergeschikt zullen zijn aan Rog 'n Ving.
Het zal enorm moeilijk zijn om te controleren tot aan de sprint. Ik zie enkel Quick-Step, Lotto en Alpecin die daar de ploeg voor hebben. Maar zal hun ook enkel lukken als ze samenwerken. Als er andere ploegen zijn die azen op een sprint met een uitgedund peloton dan zullen ze de gas op de hellingen open draaien om bv Jakobsen, Ewan, Groenewegen in de problemen te brengen.
Jumbo en Trek gaan alles aan gort rijden op de klimmen en we krijgen een sprint tussen WVA, Pedersen, Sagan en Philipsen. Jakobsen en Groenewegen gelost naar mijn mening.
Enkel bij wind tegen gaan we sprinten
Ik verwacht behoorlijk wat teams die de massasprint willen vermijden.