@Wielermanager69 moeilijk te zeggen, ik zie 3 etappes die VDP kan winnen in de 2de week maar ook 4 aankomsten bergop. Maar van die aankomsten bergop zullen er ook wel 1 a 2 voor de vluchters zijn, langs de andere kant zal VDP waarschijnlijk niet zowel etappe 13 als 14 proberen winnen, denk dat die vooral 14 heeft aangekruist.
Ik heb de eerste 2. Vinegegaard is toch iets beter als de vlasov (me just covid ) en ewan kan als hem niet valt ( maar da's voor alle man geldend ) iets langer meegaan denk ik, gaat ook iets vlotter over nen berg. Maar zijne lead-out is nieuw.
@flipflop had hem ook met de reden omdat hij een bergje meer kan overleven dan een jakobsen bv. Maar meestal is ewan ook wel in zijn beste vorm tegen de
@Hj Bj Ewan was wel samen met Girmay en VDP als eerste boven op een 5km 5% aankomst nadat alle andere sprinters al lang gelost waren. Helaas crashte hij net voor de finish en daardoor was hij de rest vd giro slecht.
Lotto zal alles op Ewan zetten aangezien ze voor de rest enkel kans maken via een vlucht.
Ik heb optie 2 en transfereer Vingegaard later als hij 1e week doorkomt
Ik heb de eerste 2. Vinegegaard is toch iets beter als de vlasov (me just covid ) en ewan kan als hem niet valt ( maar da's voor alle man geldend ) iets langer meegaan denk ik, gaat ook iets vlotter over nen berg. Maar zijne lead-out is nieuw.