@Kannibalen van Ieper hij is goed kweet et maar kheb nu al van aert, jakobsen en coquard, en anders kan ik geen renners permitteren zoals mohoric, oconner of ganna
Mooi team! Al een van de betere die ik al gezien heb volgens mij. Je gaat alleen wel al je transfers moeten gebruiken om klassementsrenners te halen, maar ik zie niet direct we je ervoor kan wegdoen op het einde van de rit naast Fabio qua kostprijs (niet veel goede klassementsmannen op 5M).
Een chaves of meintjes, en als alles goed gaat waarschijnlijk mvdp eruit voor vingegaard na de 1ste week of na de 2de week, afhankelijk van hoe ze bezig zijn
En als jakobsen niet goed bezig is zal ik hem eruit halen voor een klassementsrenner die goed bezig is
@Matthias Derycke zou toch op 6 of 7 klassementsrenners mikken op het einde. Je hebt er nu 3, als je Vingegaard haalt voor MVDP - wilt dat zeggen dat Roglic niet goed is lijkt me? Of hoe denk je er over? Want die transfer kan je dan ook al inplannen.
@Olivier Goossens ik denk dat ze allebei goed zullen zijn, plaats 1 en 2 in de dauphine ;). Dus dan heb ik al roglic, vingegaard, pogacar, oconner en dan zie ik wel wie goed bezig is
Armirail of ferron ? Ben aan het twijfelen?
Geen Philipsen?
Mooi team! Al een van de betere die ik al gezien heb volgens mij. Je gaat alleen wel al je transfers moeten gebruiken om klassementsrenners te halen, maar ik zie niet direct we je ervoor kan wegdoen op het einde van de rit naast Fabio qua kostprijs (niet veel goede klassementsmannen op 5M).