Alweer gegokt en verloren, nu is het de beurt aan Houle. Ze zijn nog nie gefinished maar 1 ding heb ik alweer geleerd bij tourmanager: neem maximum 4 of 5 renners mee die in een vluchtersetappe mee kunnen zitten!
Hier ondertussen ook al 53 buspunten. Wat puntjes verloren met Houle, Paret-Peintre en McNulty, maar vooral ook met Zimmermann in rit 9, 35 punten zeg! Ik had hem die dag op de bus gezet i.p.v. Houle. De verkeerde dag dus!
14 punten in de bus vandaag.Dacht dat er meer vluchters voor de klassementsmannen gingen aankomen, dus had Majka op de bus gezet. Ook nog 5 puntjes verloren doordat O'Connor in de bus zit.
Bij mij viel het nog mee totdat ik Kung voor de rit van vrijdag in m'n bus zette. 55 punten en ongeveer 5000 plaatsen vooruit den boot in.
Ondertussen 43 buspunten op me “echt“ acc & 92 buspunten op mijn ander acc (door Houle:65)
Daarstraks ook even geteld en zit nu op 53.
Paar ritten geleden met m'n domme kop Van Aert in de bus gezet... pakte hij natuurlijk z'n 10 groene trui punten niet 😐
Andere slokop is Velasco in de bus, toen hij mee was in de succesvolle ontsnapping.
Alweer gegokt en verloren, nu is het de beurt aan Houle. Ze zijn nog nie gefinished maar 1 ding heb ik alweer geleerd bij tourmanager: neem maximum 4 of 5 renners mee die in een vluchtersetappe mee kunnen zitten!
Hier ondertussen ook al 53 buspunten. Wat puntjes verloren met Houle, Paret-Peintre en McNulty, maar vooral ook met Zimmermann in rit 9, 35 punten zeg! Ik had hem die dag op de bus gezet i.p.v. Houle. De verkeerde dag dus!
Letsgo, Zimmerman op de bus. 35 kostbare punten veranderd in dikke kak
14 punten in de bus vandaag. Dacht dat er meer vluchters voor de klassementsmannen gingen aankomen, dus had Majka op de bus gezet. Ook nog 5 puntjes verloren doordat O'Connor in de bus zit.
Ik heb er zo ook al 24 verloren, 11 Houle(6+5), 8 Vlasov en 5 teampunten van Majka
Ik 5 van Paret-Peintre naar Longwy.
20 en sta 130
5 voor Paret Peintre. Gisteren Roglic vlak voor de etappe nog uit de bus gehaald voor Vermaerke. Sjanske.
Ik 10: 5 van Houle en 5 van paret-peintre
26 punten in de bus vandaag 💪
0
5, toen Pogacar de rit won stond Majka in de bus, omdat ik dacht dat het een etappe voor vluchters zou worden.
10 buspunten, 5 van Paret Peintre en 5 van Houle
15, Paret peintre ooit 5 en nu strijdlust Cattaneo
Ik tien door de strijdlustpunten van Cattaneo. Echt zuur damn