Rare dit team met nodige tips. Wss zal ik er niet meer veel aan sleutelen en wordt dit het. VDP gaat er uit in de 3e week voor een GC man à la Vingegaard/O’connor als er niet te veel uit Mijn team zijn gevallen. Ik zou het appreciëren als jullie reageren want ik reageer vaak op jullie posts denk ik.

Waarom neem je eerder Matteo Jorgenson dan een Lafay of Kron? Puur voor klassement dan?
@Kannibalen van Ieper wie heb je op de bank?
Sterk team, dat worden veel punten de eerste week! 😁
Merci iedereen voor de reacties! Leuk dat jullie het een leuk team vinden en massaal gereageerd hebben met tips/verbeteringen. Deze post heeft wss meeste reacties van de Tourmanager 2022 waarvoor dank. Ik probeer zelf zo veel mogelijk te antwoorden daarom!!
Mooi team. Ziet er sterk uitgebalanceerd uit om in alle ritten iets te kunnen betekenen.
leknessund, wat voor type is dat eigenlijk ? Bij mij ligt die in de weegschaal met Quin Simmons van Trek en Capiot voor de sprints...
mooi wel geen aanvallers
Ziet er goed uit, ook mooie balans.
Ik denk dat vdpoel nog wel is meegaat doen voor groen :) en dat kan hij ook perfect. En als je tussen de lijnen las over wat wout zei na de ploegenvoorstelling...
Ivm met je team, kan wel is goed uitpakken met die Vlasov mss ook niet.
Bijna al jouw posts heb ik gelezen en deels gereageerd, bijna altijd akkoord met je meningen/uitleg dus daarom is het ook logisch dat ik bijna hetzelfde team heb ;) en kben ver zeker dat ik 3/4 van jouw busrenners ook heb hahaha
Mooi team, daar is duidelijk wel wat tijd ingekropen.
Ik denk dat 2 geplande transfers goed zijn zeker omdat je MVDP tot eind tweede week houdt( en niet zoals iedereen hem er voor zijn 3 ritzeges (rit 13,14,15) eruit doet😉👌)
geen schrik om snel zonder wissels te zitten? je zal snel Jakobsen eruit gooien volgens mij want je wilt de eerste week scoren en dan deze vervangen door een klassementsman, toch? dus 2 van je wissels zijn dan al ingecalculeerd 2 over voor valpartijen/corona
Sterk team! Niet akkoord met Jeroen wat betreft de heuvelachtige ritten. Philipsen, MVDP, Van Aert, Roglic, Pog zullen daar ook allemaal attent zijn en meedoen. Wie nog in de bus?
Mooi team kvi! Ik zou zelf ook een Jakobsen vervangen door een goedkopere top10 sprinter en een van je 3 mljn door een aanvalstype van 6milj, genre Pinot, Mohoric, Mollema.. Anders ben je in de heuvelachtige tussenritten te afhankelijk van leknessund en kung.
Mooi team. Heb momenteel 8 dezelfde renners van degene die zichtbaar zijn maar men team is (denk ik zelf vooral) nog niet af. Leuk masterplan met VDP.
Ik heb er 9 van de 12. Jakobsen én Philipsen vind ik wat veel en duur voor deze tour maar aan de andere kant heb je wel wat transferfondsen dan én je hebt Vlasov er al instaan. Succes!
Sterk team, 8 van de 12 renners neem ik ook mee. Succes.
Goed team! Heb een topsprinter gewisseld voor Van Poppel en zo een extra GC genomen.
Vdpoel.
Mooi team , beetje zoals mij ,maar ik heb geen