Ik zie hem zeker goed scoren de eerste week. Kan sprinten, heuvels en kasseien, en is in goede doen dit jaar. Hij is alleen wat aan de dure kant, maar ik twijfel nog om hem toch mee te nemen.
kleine stastiek: in 8 tour deelnames haalde hij nooit minder dan een 3e plaats. (1x 3e, 4x 2e en 3x winst).
@Olivier Goossens die head to head statistiek slaagt helemaal nergens op, want ze rijden amper tegen elkaar in TT's. De laatste 4 jaar was Kristoff zijn beste TT resultaat 49ste en dat was in de Ronde van Slovakije, terwijl Pedersen dit jaar in zijn 3 TT's 2de, 9de en weer 2de werd.
@Robin over appelen en peren gesproken.. dat Kristoff geen punten pakt de eerste TT lijkt me logisch, maar met het huidig deelnemersveld verwachten van Pedersen dat hij beter doet als top 15 in de TT? Heb jij zijn TT uitslagen van de tour vorig jaar als eens bekeken?
Mij lijkt me dat je de keuze tussen beide heren best op basis van de ritten na dag 1 maakt.
@Olivier Goossens Met dat laatste ga ik akkoord, maar dan vind ik dat Pedersen nog steeds de beter keuze is, en dan zijn de punten die hij pakt in de TT mooi meegenomen. De TT's van vorig jaar in de Tour lijken in de verste verte niet van de openingstijdrit nu en die heeft Pedersen ook zonder ambitie gereden, terwijl hij nu met veel ambitie start en hij heeft een thuisvoordeel. Daarom acht ik hem zeker in staat om een top 10 uit de brand te slepen in die TT.
Pedersen over Kristoff is voor mij een no-brainer. Mocht Kristoff een miljoentje goedkoper zijn zou ik hem nog overwegen.
Kristoff heeft in het voorjaar wel gewonnen met een ontsnapping hé.
'k weet niet of hij ook ergens anders is gewonnen?
Ik zie hem zeker goed scoren de eerste week. Kan sprinten, heuvels en kasseien, en is in goede doen dit jaar. Hij is alleen wat aan de dure kant, maar ik twijfel nog om hem toch mee te nemen.
kleine stastiek: in 8 tour deelnames haalde hij nooit minder dan een 3e plaats. (1x 3e, 4x 2e en 3x winst).
zou dan eerder Groenewegen, Matthews, Pedersen of Hayter pakken.
(zelfde prijs)
Top 5 in de vlakkere sprints? Pasqualon aan zet wanneer Kristoff gelost is neem ik aan. Of mss zelfs Hermans.