team samengesteld met het oog op vooropgestelde transfers:
- Roglic kan ik perfect wisselen met Vingegaard indien nodig (andersom niet rechtstreeks mogelijk)
- VDP (en/of Jakobsen) lekker wat ritjes laten scoren en in laatste week perfect inwisselbaar voor O’Connor, INEOS klepper, Haig, Vlasov, Caruso, .. met oog op algemee klassement (aangezien er heel weinig AK ritten zijn)
- Pedersen vooral met oog op week 1 in zijn land (TT, 2 spurten, kasseirit en kan heuvels over waar Groenewegen, Jakobsen etc niet meer aanwezig zijn). Alleen nog niet 100 % overtuigd van hem (valt regelmatig door de mand wanneer je hem verwacht)
- op bank zitten 4 van 3 miljoentjes
@RobinDus in jullie opzicht een sprinter minder inpassen, en dat vrijgekomen postje (7 mil) opvullen met een AK renner? En evt een Lafay of Leknessund downgraden zodat er 8 mil overblijft voor een Vlasov/O’Connor?
Ik denk toch dat de klassementsmannen best wat punten zullen pakken. Toch wat aankomsten bergop zoals Alpe d'Huez, Granon, Hautacam en Peyragude waar ze voor winst zullen strijden en dan de andere ritten die bergop aankomen zoals La Planche en rit 9 en 10 waar er waarschijnlijk een vluchter zal winnen maar de GC mannen daarachter nog in de top 10 kunnen finishen of toch in de punten alleszins.
Goed team, iets te weinig AK renners misschien? Weinig typische AK ritten inderdaad, maar gele trui is ook 20 punten per dag - niet te onderschatten. Over Pedersen deel ik je mening - ik heb hem er wel uit gehaald.